(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö
Kustannusosakeyhtiö Otava

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.5.2019

Kustannusosakeyhtiö Otava hakee  

PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ

Otava Oppimisen palveluiden ja Finn Lecturan yhteiseen asiakaspalveluun. Asiakkaitamme ovat pääsääntöisesti opettajat, rehtorit ja koulusihteerit kaikilta eri kouluasteilta.

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16. Asiakaspalvelun yhteydenotot liittyvät suurelta osin digitaalisten palveluiden käytön neuvontaan ja opastamiseen puhelimessa, chatissa sekä sähköpostilla. Asiakaspalvelu toimii kiinteässä yhteistyössä myynnin, markkinoinnin ja kustantavien osastojen kanssa.

Sinulla on vahva näkemys ja kokemus asiakaspalvelusta, omaat kokemusta myös esimiestyöstä. Osaat vastata samanaikaisesti sekä teknisiin että sisällöllisiin kysymyksiin. Osaat myös ennakoida kysymyksiä ja tuottaa modernia tuki- ja ohjemateriaalia vastaavien asiakastilanteiden hoitamiseksi.

Sinulla on erinomaiset yhteistyötaidot, kyky viestiä tehokkaasti ja ohjeistaa, tukea sekä johtaa asiakaspalvelutiimiä. Pystyt omaksumaan nopeasti oppimateriaalisisältöjä ja niiden toimintaperiaatteita ja rakentamaan niistä asiakkaille hyödyllistä tuotetietoa ja lisäarvopalvelua. Hyödynnät teknologiaa tehokkaasti. Lisäksi sinulla on erinomaiset ulkoisen viestinnän taidot mukaan lukien verkkoviestintä eri asiakaspalvelurajapinnoissa. Opetus- ja koulumaailman tuntemuksesta on tehtävässä etua.

Tehtävä on vakituinen. Työ alkaa mahdollisimman pian, sopimuksen mukaan.

Pääset ammattitaitoisten ja kokeneiden otavalaisten työkaveriksi, työyhteisöön joka haluaa kehittyä jatkuvasti.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntijohtaja Minna Sarestie puh. 050 413 1670 tiistaina 21.5. klo 13-14 ja perjantaina 24.5. klo 10-11. Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 29.5.2019 mennessä osoitteessa https://tyopaikat.otava.fi/#/jobs/palvelupaallikko-ARZLBT8/951813. Liitä mukaan ansioluettelosi.