(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö
Solteq

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.5.2019

Microsoft Dynamics NAV ja LS Retail -liiketoimintamme kasvaa voimakkaasti, ja etsimme nyt kasvaviin tarpeisiin Dynamics 365 Business Central -palvelupäällikköä. Palvelupäällikkönä olet avainasemassa varmistamassa palvelulupauksemme toteutumista asiakkaillemme. Palvelupäällikkö on osa Customer Care -tiimiä, jonka vastuulla on jatkuva asiakassuhteen kehittäminen sekä laadukkaan tuki- ja ylläpitopalvelun varmistaminen. 

Työskentely tapahtuu millä tahansa Solteqin toimipisteellä. Myös etätyö on osa joustavaa työarkeamme.  

Keitä me olemme?  

Tarjoamme erinomaiset työsuhde-edut sekä hyvät uramahdollisuudet niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Haluamme panostaa solteqlaisiin, ja siksi tarjoamme käyttöösi lounas- ja liikuntaedut, viikoittaisen hierontatuokion sekä hyvinvointivalmentajan. 

Organisaatiomme matala hierarkia luo mukavan ja suoraviivaisen tekemisen kulttuurin. Sinua odottaa laaja ja kyvykäs asiantuntijayhteisömme – tarkalleen ottaen 586 osaajaa viidessä eri maassa. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria pohjoismaisia kasvuyrityksiä, jotka haluavat olla edelläkävijöitä omalla alallaan. Asiakkaamme toimivat vähittäis- ja tukkukaupan, hotelli- ja ravintola-alan sekä valmistavan teollisuuden aloilla. 

Dynamics 365 Business Central on seuraavan sukupolven toiminnanohjausjärjestelmä (ERP). Se on suunniteltu yrityksille, jotka etsivät kattavaa liiketoimintaratkaisua liiketoimintaprosessien yksinkertaistamiseen ja yhdistämiseen, asiakasvuorovaikutuksien parantamiseen sekä kasvun mahdollistamiseen. Me Solteqissa rakennamme käytännön työkaluja ja ratkaisuja, joiden lopputuloksena syntyvät asiakkaidemme menestystarinat.   

Oletko se sinä? 

Tarjoamme sinulle koulutuksen ja sertifiointimahdollisuuden LS Central -järjestelmään.Toimit asiakkaan edustajana Solteqissa ja Solteqin edustajana asiakkaalla. Palvelupäällikkönä varmistat, että lunastamme asiakkaalle antamamme palvelulupauksen. Vastaat raportoinnista asiakkaalle.   

Sovit hommaan, jos: 

  • Työkokemusta sinulla on joko tekniseltä alalta tai liiketoiminnan puolelta. 
  • Olet myyntihenkinen ja osaat tarjota asiakkaalle laajasti Solteqin palveluja ja tuotteita.  
  • Sinulla on palvelunhallinnan osaamista. 
  • ITIL tai vastaava viitekehys on sinulle tuttu.  
  • Ratkaisukeskeinen asenne ohjaa työskentelyäsi.  
  • Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.  

 Täysosuma? Ei muuta kuin hakemus vetämään:   

Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, ja näet itsesi tulevaisuudessa osana solteqlaisten kasvavaa joukkoa, lähetä meille hakemus palkkatoiveineen viimeistään 31.5.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa Tiinalta, tiina.kuusisto@solteq.com.