(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö Telian tiimiin Fuengirolaan
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.7.2018

Hakuaika päättyy 31.07.2018

Maailma tarvitsee rohkeita edelläkävijöitä. Niitä, jotka näkevät tuntemattomassa mahdollisuuden, kehittävät uusia ratkaisuja, innovoivat uusia tapoja tehdä vanhoja asioita, mutta ennen kaikkea niitä, jotka käyvät rohkeasti toimeen ja siirtävät oivallukset käytäntöön.

Baronan palvelukeskus Espanjan Fuengirolassa työllistää jo yli 250 asiakaspalvelualan osaavaa asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Haemme nyt dynaamiseen työyhteisöömme kokenutta palvelupäällikköä vastaamaan Telia asiakkaallemme tuotettavasta asiakaspalvelusta.

Palvelupäällikkönä vastaat Telian toiminnoista Espanjassa

Palvelupäällikkönä toimenkuvasi on monipuolinen ja vastuullinen. Työssä olet tulosvastuussa 80 henkilön yksikön toiminnasta sekä asiakkuudesta asiakassopimuksen mukaisesti. Ratkaisukeskeisen asiakaspalvelun kehittäminen valitun strategian mukaisesti sekä tiivis yhteistyö asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa kuuluvat olennaisesti työnkuvaan. Lisäksi laadun, tehokkuuden, myynnillisyyden ja asiakastyytyväisyyden johdonmukainen kehittäminen on arkipäivääsi tässä tehtävässä.

Asiakaspalvelumaailmassa ei ole koskaan valmista, joten hakemallamme palvelupäälliköllä on myös hyvä ote strategiseen muutosjohtamiseen sekä yhteisesti sovittujen toimintamallien ja prosessien käyttöönottamiseen. Viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä osa-alueena palvelupäällikön tehtävässä on valmentaa omia ryhmäesimiehiä omassa arjen työssä ja tarvittaessa olla auttamassa erilaisissa yksikön HR-tehtävissä.

Oletko sinä etsimämme esimiestyön konkari joukkoomme?

Espanjan toimipisteemme johtoryhmän jäsenenä odotamme sinulta laaja-alaista kokemusta ihmisten johtamisesta sekä myynnillisestä asiakaspalvelusta ja sen kehittämisestä. Hahmotat laajoja kokonaisuuksia ja ymmärrät liiketoiminnan lainalaisuudet. Olet aidosti kiinnostunut erinomaisen asiakaspalvelun tuottamisesta. Erilaisten mittareiden seuraaminen ja raportointi on osa vahvuuksiasi. Olet tottunut johtamaan innostavasti ja myönteisesti esimiesalaisia ja isoja ryhmiä. Omaat tehokkaat viestintä- ja vuorovaikutustaidot ja koet valmentavan johtamisen ja henkilöstön hyvinvoinnin edistämisen sydämen asiaksi.

Toimintamme koostuu suomalaisten yritysten ulkoistetuista asiakaspalvelu- ja myyntitiimeistä, joita johdetaan Baronan esimiesten johdolla. Telian tiimiläiset työskentelevät 24/7 puhelimitse, kirjallisesti ja chatin kautta. Palvelupäällikön työsuhde on kokoaikainen ja työaika sijoittuu toimipisteemme aukioloaikojen mukaisesti, pääosin arkisin klo 8-17 välille.

Miksi Fuengirolaan ja Baronalle?

Tarjoamme mahdollisuuden olla mukana kehittyvässä työyhteisössä ja osana esimiestiimiä pääset vaikuttamaan toiminnan kehittämiseen, jakamaan osaamistasi ja kehittymään monella liiketoiminnan ja johtamisen osa-alueella. Tarjoamme sinulle viihtyisän työympäristön sekä aikaansaavat ja mukavat työkaverit alallaan tunnetun työnantajan palveluksessa. Toimistomme keskeinen sijainti mahdollistaa helpon liikkumisen myös Fuengirolan lähialueilta.

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä niin kerromme lisää.

Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi ja CV:si jo tänään. Hakuaika päättyy 31.7.2018, mutta hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja valinta tehdään sopivan henkilön löytyessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Laura Hannila aina torstaisin klo 14-15 (Suomen aikaan) välisenä aikana puhelimitse +358 43 824 3431. Pyydämme, että huomioit tämän soittaessasi, jotta yhteyshenkilöllämme on aikaa keskustella kanssasi.