(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö (Service Manager)
Visma Public Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.11.2020

Visma Public on talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoasiantuntija. Ratkaisumme on mitoitettu kunta-, sote- ja koulutusorganisaatioiden sekä yksityissektorin taloushallinnon tarpeisiin. Tehtävämme on toimia asiakkaidemme tukena hallinnollisten töiden digitalisoinnissa, automatisoinnissa ja tehostamisessa. Osaamisemme pohjautuu pitkään yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma.

Etsimme Visma Publicille Palvelupäällikköä (Service Manager)

Etsimme asiakaslähtöistä palvelupäällikköä Customer Success-yksikköön Helsinkiin/Jyväskylään/Tampereelle. Palvelupäällikkö työskentelee tärkeänä yhteyshenkilönä asiakkaan sekä tuote- ja toimitusorganisaation välillä, vastaten nimettyjen asiakkaiden tuote- ja palvelukokonaisuuden saumattomasta toimivuudesta.

Mitä etsimme?
Palvelupäällikkönä keskeinen tehtäväsi on varmistaa nimettyjen asiakkaiden asiakasuskollisuus ja -tyytyväisyys sekä palveluiden jatkuvuus ja laadukas toteutus. Toimit asiakkaan yhteyshenkilönä eri asiakassegmenteissä tiiviissä yhteistyössä myynnin sekä toimitusorganisaation kanssa. Sopimusvelvoitteiden ja palvelupakettien mukainen palvelujemme seuranta ja raportointi ovat olennainen osa tehtäväkenttääsi.

Toivomme sinulta kehittävää, eteenpäin katsovaa ja ennakoivaa otetta asiakkuuksien hoitoon sekä halua ja kyvykkyyttä varmistaa asiakkaan matka kannattavasti. Ymmärrät hyvin kokonaisuuksia, osaat tulkita asiakkaiden haasteita ja tarpeita, sekä ymmärrät, kuinka niihin voidaan ratkaisu- ja palveluvalikoimamme avulla vastata.

Vastaat tehtävässäsi mm.:

  • Nimettyjen nykyasiakkuuksien hoidosta, asiakastyytyväisyydestä, säilyvyydestä ja poistuman hallinnasta

  • Sopimusvelvoitteiden ja palvelupakettien mukaisten palvelujen sekä laadun seurannasta

  • Asiakkaiden tulevaisuuden tarpeiden ja käytön laajentamisen mahdollisuuksien kartoituksesta ja palvelujemme laajan käytön varmistamisesta

  • Palvelujen toteutuksen koordinoinnista ja seurannasta yhdessä asiantuntijoiden kanssa

  • Asiakastietojen hallinnasta sekä yhteistyön sujuvuuden varmistamisesta kaikissa asiakkaan toiminnoissa

  • Palvelujemme asiakashyötyjen todentamisesta myynnin kehittämisen tueksi

Miten tehtävässä menestyy?
Tehtävässä menestyminen edellyttää ymmärrystä niin asiakkaan tarpeista, kuin ratkaisujemme teknisten ominaisuuksien ja palveluidemme tarjoamasta lisäarvosta asiakkaillemme.

Asiakaslähtöisyys, myyntihenkisyys ja kokemus vastaavista tehtävistä auttavat merkittävästi tehtävässä menestymisessä. Olet luotettava tiimipelaaja ja motivoidut yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa.

Odotamme hakijalta:

  • Kykyä ja halua ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, myynnillisyyttä ja kaupallista ajattelukykyä

  • Erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja

  • Näyttöä vahvasta koordinointikyvystä

  • Kiinnostusta asiakas- ja datalähtöisen palveluraportoinnin kehittämiseen

  • Kykyä johtaa asiantuntijayhteistyötä

  • Hyviä numeerisia ja analyyttisia taitoja

  • Tiimityöskentelytaitoja ja yhteistyökykyä

Mitä tarjoamme sinulle?

Visma Public Oy on talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoasiantuntija. Ratkaisumme on mitoitettu kunta-, sote- ja koulutusorganisaatioiden sekä yksityissektorin taloushallinnon tarpeisiin. Tuotteitamme ovat henkilöstöhallinnon Personec F-tuoteperhe sekä taloushallinnon Wintime- ja Intime tuoteperheet. Tehtävämme on toimia asiakkaidemme tukena hallinnollisten töiden digitalisoinnissa, automatisoinnissa ja tehostamisessa. Osaamisemme pohjautuu pitkään yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa yli 1300 asiantuntijaa. Meitä Publicilaisia on yhteensä 160 Helsingissä, Jyväskylässä ja Tampereella.

Visma tarjoaa ohjelmistoja ja palveluja, jotka yksinkertaistavat ja digitalisoivat keskeisiä liiketoimintaprosesseja sekä yrityksissä että julkisella sektorilla. Konserni toimii Pohjois-Euroopan lisäksi Keski- ja Itä-Euroopassa sekä Benelux-maissa. Yli 11 000 työntekijää, 1 000 000 asiakassopimusta ja 1,5 mrd. euron liikevaihto vuonna 2019 tekevät Vismasta yhden Euroopan johtavista ohjelmistoyhtiöistä. Suomessa Vismalla on yli 100 000 asiakasta ja heitä palvelee 1400 asiantuntijaa.

www.visma.fi

Haku on avoinna 4.12.2020 saakka ja yhteyshenkilönä toimii Customer Success Director Johanna Rakemaa, P. 040 901 4661