(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö / Service Manager
Radisson Blu Seaside Hotel / Vastaanotto

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2018
Suomen Radisson Blu Hotellit hakevat työntekijöitä jotka haluavat onnistua. Etsimme sitä parasta talenttia, jolla on energiaa ja motivaatiota tuottaa elämyksiä ja tuloksia. Palvelufilosofiamme Yes I Can! on paljon muutakin kuin pelkkä slogan: se on henkilökuntamme elämäntapa, jolla varmistetaan ainutlaatuinen asiakaskokemus sekä ammatillinen ja henkilökohtainen kehittyminen. Hotellimme menestyminen on vahvasti riippuvainen henkilökunnasta ja olemme sitoutuneita kehittämään työntekijöistämme alan parhaita. Etuihisi meillä kuuluu mm. kaikki työntekijäryhmät kattava tulospalkkausjärjestelmä.

OLETKO ETSIMÄMME HOTELLIN VASTAANOTON SERVICE MANAGER RADISSON BLU SEASIDE HOTELIIN?

Helsingin merelliseen Kamppiin on syntynyt uuden sukupolven hotellikokemus. Radisson Blu Seaside Hotel on kunnianosoitus Stadille ja erityisesti sen kaduille ja katukulttuuriin liittyville ilmiöille. Historiallisissa Valion juustovaraston ja elintarvikelaboratorion rakennuksissa on täydellisen muodonmuutoksen kokenut monipuolinen tapahtumatalo, jossa on 349 hotellihuonetta, ainutlaatuiset aistiystävälliset kokoustilat, rouhea tapahtumatila Valimo sekä Stadin parhailla näköaloilla varustettu Katto sauna & Lounge. Kesällä 2017 valmistunut, kahdella kattoterassilla varustettu Seaside Suite on Stadin ylellisin sviitti, jonka porealtaassa seuraat aitiopaikalta auringonnousuja, tähtitaivasta ja kaupungin valoja stadilaisen telakkamaiseman kupeessa. Seaside Suite on valittu Suomen johtavaksi hotellisviitiksi 2018.

Radisson Blu Seaside Hotel etsii nyt joukkoonsa palvelu- ja myyntiorientoitunutta loistavan palvelun ammattilaista, jolla on jo esimieskokemusta hotelli- ja ravintola-alalta ja/tai jolla on intohimoa toimia vuoron johdossa. Olet tuloshakuinen ja sinulta löytyy myös näkemystä ja innostusta kehittää asiakasvuorovaikutusta entistäkin paremmaksi. Service Managerina vastaat operatiivisena vuoroesimiehenä vastaanoton päivittäisestä toiminnasta sekä varmistat täydellisen asiakaskokemuksen ja Radisson Blu standardien toteutumisen osana talon tiimiä. Kykenet sujuvasti toimimaan vastuullisena esimiehenä ja esimerkillisenä tiimin vetäjänä vuorossasi.

Odotamme sinulta asiakaslähtöistä toimintaa ja rohkeaa ja ennakkoluulotonta otetta työhön. Suhtaudut työhösi intohimolla, olet utelias ja sitoutunut kehittämään ja kehittymään. Ylivertainen asiakaskokemus on sinulle sydämen asia ja haluat luoda ainutkertaisia elämyksiä hotellin asukkaille. Johdat itseäsi ja tiimiäsi esimerkilläsi sekä haluat haastaa itsesi ja luoda uutta. Osaat myös yhteen sovittaa korkean laadun ja tehokkaan toiminnan. Sinulla on jo monipuolinen useamman vuoden kokemus hotellin esimiestehtävistä tai kansainvälisestä hotellitoiminnasta sekä hallitset sujuvasti suomea ja englantia. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Työ on vuorotyötä.

Tarjoamme sinulle tilaisuuden työskennellä ja kehittää ammattitaitoasi täysin uudistuneessa urbaanissa ja rouheassa tapahtumahotellissa. Pääset näköalapaikalle kansainväliseen ja kehittyvään Radisson Blu -ketjuun ja tätä kautta mahdollisuuden oppia, kehittyä ja laajentaa omaa osaamista. Hotellissamme sinua odottavat monipuoliset tehtävät sekä ammattitaitoiset ja mukavat Yes I Can! -henkiset työkaverit. Kaupan päälle saat kattavat S-ryhmän ja Radisson Hotel Groupin henkilöstöedut ja uramahdollisuudet.

Kyseessä on kokoaikainen työ, työaika 112,5h / 3 vkoa. Työ alkaa sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa hotellipäällikkö Markus Peura markus.peura@radissonblu.com tai 040-507 3064
Lähetä hakemuksesi sekä cv 21.09.2018 mennessä oheisen linkin kautta.