Palvelupäällikkö palkkapalveluihin
Accountor Services Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2021

Palvelupäällikkö palkkapalveluihin, Accountor Turku

Sytytkö esimiestyöstä, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Etsimme Turun toimistolle energistä ja osaavaa palvelupäällikköä

Työtehtäväsi palvelupäällikkönä ovat vaihtelevia. Päiväsi koostuvat erilaisista henkilöstöön ja asiakaspalvelutyön johtamiseen liittyvistä tehtävistä sekä asiakkaidesi palkkapalvelun kehittämisestä. Varmistat, että tiimisi tiedostaa yhdessä sovitut tavoitteet ja yhdessä vastaatte siitä, että tavoitteet saavutetaan. Tiimissäsi toimii noin 10 palkkapalveluiden ammattilaista. Palvelupäällikkönä pääset osallistumaan erilaisiin projekteihin, jotka avaavat edelleen mahdollisuuksia urakehitykseen.

Tavoitteiden saavuttaminen, asiakastyytyväisyys, tiimityöskentelytaidot ja henkilöstön motivaatio ovat asioita, joita pidät tärkeänä. Pidät tiimisi toteuttaman asiantuntijapalvelun raiteillaan. Odotamme sinulta intoa, iloa ja halua täyttää lupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”.

Näillä taidoilla onnistut

Tehtävässä menestyäksesi edellytämme sinulta:

  • Aikaisempaa esimieskokemusta
  • Palkkahallinnon prosessien ja substanssin osaamista sekä työehtosopimusten tuntemusta
  • Hyvää yhteistyökykyä
  • Liiketoimintaosaamista
  • Sujuvaa englannin kielen osaamista.

Vastaat kokonaisvaltaisesti tiimin päivittäisen tekemisen sujumisesta ja ohjaamisesta kohti entistäkin parempaa asiakaskokemusta, esimerkiksi automaatiota kehittämällä. Työskentelet luontevasti ja tiiviisti tiimisi kanssa, sekä olet yhteistyökykyinen ja toisia innostava. Sinulla on kyky arvioida, kehittää ja koordinoida tiimin ja toimiston toimintaa sekä itsenäisesti että yhdessä kollegojen kanssa.

Haluamme, että viihdyt

Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset koulutus- ja uramahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä mahdollisuuksia.

Meillä on käytössä etätyömahdollisuus sekä joustava työaika, jotta saat oman arkesi rullaamaan mahdollisimman hyvin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virike-edulla sekä tarjoamalla vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Meillä on alan parhaat työvälineet ja mielekäs sekä innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Kiinnostuitko?

Palvelualuejohtaja Miia Ojala kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä. Miian tavoitat parhaiten numerosta 040 5920 408, pe 3.12. klo 15-16 ja ke 8.12. klo 11-12.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 12.12.2021. Käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuaikana.

Lisätietoja meistä ja kollegoistamme löydät täältä.

 

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista seitsemässä maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään.

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot