(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö (Helsinki tai Tampere)
Digia Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.3.2020

Me Digialla toimitamme asiakkaillemme laajoja digitaalisia palvelukokonaisuuksia, jotka ovat usein asiakkaillemme liiketoimintakriittisiä. Niinpä palveluiden häiriötön toiminta on äärimmäisen tärkeää. Digian toimittamat ratkaisut ovat usein myös asiakkaan liiketoiminnan kehityksen mahdollistajia, jonka myötä palveluiden kehittäminen yhteistyössä asiakkaidemme kanssa on jatkuvaa. Sujuva palvelutuotanto ja palveluiden jatkuva kehitys mahdollistetaan laadukkaalla palvelunhallinnalla.

Palvelunhallintatarpeiden kasvaessa voimakkaasti, haemme nyt joukkoomme Helsinkiin tai Tampereelle kahta osaavaa 

PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ 

Tehtävässä vastaat nimettyjen asiakkuuksien palvelunhallinnasta ja sen kehittämisestä. Tiedät tarkkaan missä mennään ja mitä tapahtuu seuraavaksi. Huolehdit, että asiakas saa laadukkaita palveluita ja vastaat myös taloudellisten tavoitteiden täyttymisestä.  Työskentelet pääosin joko Microsoft D365 Customer Engagement tai Microsoft D365 Unified Operations -alustoja liiketoiminnassaan hyödyntävien asiakkuuksien parissa.

Tehtävä sopii hyvin henkilölle, jolla on esimerkiksi kokemusta ohjelmistoalan projektipäällikön tehtävistä höystettynä palvelunhallinnan perusosaamisella tai valmiille palvelunhallinnan ammattilaiselle, jolla on työhön sopiva sekoitus teknistä, konsultatiivista ja myynnillistä aspektia ja kokemusta ITIL-viitekehyksen soveltamisesta käytäntöön. 

Odotamme sinulta aktiivista työasennetta ja toivomme, että olet kädet savessa tekijä, joka ei vain tuudittaudu katsomaan aikatauluja ja numeroita, vaan haastaa ja ottaa asiakseen selvittää, mitä asiakas oikeasti tarkoittaa ja tarvitsee liiketoiminnassaan menestymiseen. Näiden lisäksi vuorovaikutustaidot, järjestelmällisyys ja määrätietoisuus korostuvat päivittäisessä työssä. Olet uskottava viestijä niin suullisesti kuin kirjoitettunakin suomeksi ja englanniksi.

Eduksi katsomme osaamisen D365-alustoista tai kokemuksen myynnin, markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan, talouden, logistiikan tai toiminnanohjauksen prosessien hallitsemisesta.

Olemme yli tuhannen hengen kasvava kotimainen ohjelmistoyhtiö, joten voimme rakentaa monenlaisia polkuja urallesi tai syventää osaamistasi toivomaasi suuntaan. Pääset mukaan tiiviiseen osaajaporukkaan ja työskentelemään monipuolisten ratkaisujen ja toimialojen parissa. Meille Digialaisille elämä on muutakin kuin työtä ja haluamme sinun viihtyvän kanssamme, joten saat tietenkin myös joustavat työajat ja hyvät työsuhde-edut kuten esimerkiksi lomamökit hissilippuineen ja golfoikeuksineen (Vierumäki, Tahko, Ruka) ja hammasetuuden sekä paljon muuta, joista kerromme tapaamisessa lisää!

Hakuaika päättyy 8.4.2020 mutta haastattelemme sopivia henkilöitä jo hakuajalla. Mikäli sinulle heräsi kysyttävää, ole rohkeasti yhteydessä Matti Koskiseen. Saat Matin kiinni numerosta 040 865 9578 keskiviikkona 1.4 klo 13-15 ja keskiviikkona 8.4 klo 13-15.