(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö Diktamen Oy:lle Helsinkiin
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018



Työn kuvaus:
 

Diktamen Oy tarjoaa potilasdokumentoinnin tehostamiseen SaaS-ratkaisua sekä siihen liittyviä lisäpalveluita. Kokenut henkilöstömme sekä uudet innovatiiviset menetelmät ovat avainasemassa palveluidemme kehittämisessä.
Diktamen-tuotteemme on kehitetty yhteistyössä Suomen suurimpien kuntien, sairaanhoitopiirien ja johtavien terveyspalveluyritysten kanssa.
Niitä hyödyntää Suomessa ja kansainvälisesti jo yli 200 asiakastoimipistettä ja järjestelmässämme on yli 13 000 aktiivista käyttäjää.  
 

Haemme nyt Diktamen Oy:n toimeksiannosta osaavaa palvelupäällikköä Helsinkiin.
 
Palvelupäällikkönä vastaat Diktamenin sovellusasiakkaille tarjottavista jatkuvista palveluista sekä teknisen tukitiimin johtamisesta ja kehittämisestä.

Vastaat isojen asiakkaiden, kuten sairaanhoitopiirien, dedikoiduista Diktamen-järjestelmistä sekä näille asiakkaille tarjottavasta kokonaispalvelusta asiakkaan kanssa sovittujen palvelunlaatutavoitteiden puitteissa, sisältäen mm. ylläpitopalvelut ja sovellustuen.
Toimit yhteistyössä asiakkaan palvelupäällikön ja ICT-toimittajien edustajien kanssa.
Teknisen tukitiimin vetäjänä toimit tukihenkilöiden esimiehenä ja vastaat tukiyksikön operatiivisesta johtamisesta ja toiminnan kehittämisestä.
Teknisen tuen keskeinen tehtävä on tarjota Diktamen-järjestelmämme sovellustukea erityisesti SaaS-asiakkaillemme ja omille työntekijöillemme. Tekninen tuki vastaa myös Diktamenin sisäisestä ICT-infrasta ja huolehtii mm. työasemien ja ohjelmistojen asennuksista sekä työasemien, laitteiden ja verkkojen ylläpidosta. 
 
Olet hakemamme henkilö, mikäli sinulla on kokemusta ICT-järjestelmien jatkuvien palveluiden toimittamisesta ja kehittämisestä ja/tai IT-tuesta/helpdesk-toiminnasta SaaS-ympäristössä ja olet aidosti kiinnostunut asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden kehittämisestä erinomaisen asiakaspalvelun keinoin.
 
Tehtävä vaatii laajaa teknistä ymmärrystä, kokonaisuuksien hyvää hallintaa, suunnitelmallista otetta töiden järjestelemisessä ja priorisoinnissa, näkemystä asiakaspalvelun ja IT-tuen kehittämiseen sekä hyviä suomen kielen kirjallisia ja suullisia viestintätaitoja. 
Eduksi luetaan aikaisempi kokemus terveydenhuollon organisaatioista sekä tietojärjestelmistä ja/tai ohjelmistotestauksesta.
 
Hakijalta edellytetään:
• Soveltuvaa teknisen alan koulutustaustaa (AMK/korkeakoulu)
• Aikaisempaa työkokemusta sovellustuesta tai teknisestä tuesta (Helpdesk / lähituki) ja
”hands-on” -asennetta
• Kokemusta Windows- ja Linux-alustoista sekä erilaisista ICT-ympäristöistä 
• Kokemusta jatkuvien palveluiden tarjoamisesta ja kehittämisestä hyvällä asiakaspalveluasenteella
• Esimiestaitoja, sosiaalisia taitoja sekä hyvää ihmistuntemusta 
• Itsenäistä työskentelyotetta ja hyviä ongelmanratkaisutaitoja
• Hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa
 
Tarjoamme sinulle:
• Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi 
• Mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisella ja uudistuvalla terveydenhuollon alalla
• Vakituisen työpaikan ja motivoivan työyhteisön tuen
• Mahdollisen urapolun esimerkiksi tuotekehityksen tai projektitoiminnan piirissä
• Hyvän perehdytyksen tehtäviisi
• Kilpailukykyisen palkkauksen
 
Mikäli löydät ylläolevasta kuvauksesta itsesi, haluamme ehdottomasti kuulla Sinusta! 
Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian Adeccon kotisivujen kautta osoitteessa www.adecco.fi, kuitenkin viimeistään 22.7.2018 mennessä. Liitä mukaan myös palkkatoiveesi. Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana.
Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaa Adeccon Suvi Ikola puh: 046 875 0107, suvi.ikola@adecco.fi.

Asiakkaan tehtävänimike:  Palvelupäällikkö Diktamen Oy:lle Helsinkiin


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Suvi Ikola, 046 875 0107


Toimipaikka:  Espoo