Palvelupäällikkö (D365 CRM/Power Platform)
Tietoa tehtävästä
Digia on kokenut ja luotettava kumppani, jolla on lähes 20 vuoden kokemus Microsoftin CRM-ratkaisujen toimittamisesta ja lähes 100 henkilön Dynamics 365 CRM ja Power Platform -osaajajoukko. Tämän lisäksi meillä työskentelee noin 250 Microsoft-teknologioiden osaajaa ja kokoamme asiakastarpeen mukaan voittajajoukkueeseen myös asiantuntijoita läpi Digian. Meidän vahvuutenamme on Microsoft-osaamisemme lisäksi kattava ja monipuolinen asiantuntemus muun muassa analytiikassa, integraatioissa ja pilvialustoissa sekä palvelunhallinnassa ja ylläpidossa. Tämä takaa sen, että monimutkaisiin ratkaisuihin löytyy kokenut käsipari ratkaisemaan haasteita.
Palvelunhallintatarpeiden kasvaessa voimakkaasti, haemme nyt joukkoomme osaavaa
PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ
Me Digialla toimitamme asiakkaillemme laajoja digitaalisia palvelukokonaisuuksia, jotka ovat liiketoimintakriittisiä ja asiakkaan liiketoiminnan kehityksen mahdollistajia, joten palveluiden kehittäminen yhteistyössä asiakkaidemme kanssa on jatkuvaa.
Työskentelet pääosin Microsoft D365 Customer Engagement ja Power Platform -alustoja liiketoiminnassaan hyödyntävien asiakkuuksien parissa ja huolehdit, että asiakas saa laadukkaita palveluita ja vastaat myös taloudellisten tavoitteiden täyttymisestä. Tehtävässä vastaat erikokoisten asiakkuuksien palvelutuotannosta, mm. asiakasviestinnästä ja töiden aikatauluttamisesta ja resursoinnista.
Pääasiallisten tehtäviesi ohessa pääset halutessasi osallistumaan myös omien kiinnostuksen kohteidesi mukaiseen toiminnan kehittämiseen, esim. palvelunhallinnan työkalujen ja menetelmien parissa.
Pystyt työskentelemään halutessasi myös etänä, mutta pääosa asiakkaistasi tulee sijaitsemaan pääkaupunkiseudulla. Palvelupäällikön paikka ei ole paikkakuntariippuvainen.
Tehtävä sopii hyvin henkilölle, jolla on esimerkiksi kokemusta ohjelmistoalan projektipäällikön tehtävistä höystettynä palvelunhallinnan perusosaamisella tai valmiille palvelunhallinnan ammattilaiselle, jolla on työhön sopiva sekoitus teknistä, konsultatiivista ja myynnillistä aspektia ja kokemusta ITIL-viitekehyksen soveltamisesta käytäntöön.
Tehtävässä menestyt, jos sinulla on
- Aktiivista työasennetta ja toivomme, että olet kädet savessa tekijä, joka ei vain tuudittaudu katsomaan aikatauluja ja numeroita, vaan haastaa ja ottaa asiakseen selvittää, mitä asiakas oikeasti tarkoittaa ja tarvitsee liiketoiminnassaan menestymiseen.
- Järjestelmällinen ja määrätietoinen ote päivittäisessä työssä.
- Hyvät vuorovaikutustaidot niin suullisesti kuin kirjoitettunakin, suomeksi ja englanniksi.
Eduksi katsomme osaamisen D365-alustoista tai kokemuksen myynnin, markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja asiakaspalveluprosessien hallitsemisesta.
Mitä digialaisuus on meille? Aitoja ja ystävällisiä työkavereita. Mutkatonta johtamista. Merkityksellisiä projekteja. Uuden oppimista. Työtä, jossa voi keskittyä antamaan parastaan. Ei mitään yllätyksiä. Ainoastaan erittäin tärkeitä asioita, joiden eteen lupaamme tehdä töitä joka päivä. Ymmärrämme Digialla vapaa-ajan ja työn yhteensovittamisen ja tasapainon merkityksen. Henkilöstötutkimuksissamme olemme saaneet kiitosta muun muassa vapaudesta tehdä töitä ajasta ja paikasta riippumatta, ammattitaitoisista kollegoista, kehittymismahdollisuuksista sekä hyvästä yhteishengestä.
Tarjoamme digialaisille myös erittäin kattavat henkilöstöedut työn ja vapaa-ajan tarpeisiin. Etuihimme kuuluu mm. laaja sairaskuluvakuutus, etätyöhön sopivat työvälineet, vuosittainen hammashoitoetuus, lomamökkejä ja aktiivinen, tuettu harrastekerhotoiminta. Tutustu tarkemmin etuihimme tästä linkistä.
Onko tämä paikka tehty sinulle?
Hae tehtävään 23.4 mennessä. Jos sinulla herää kysymyksiä tai kaipaat lisätietoa niin olethan yhteydessä: Mari Lindberg, 040 752 7495. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@digia.com.
Tietoa työnantajasta
Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Juuremme ovat Suomessa, ja toimimme asiakkaidemme kanssa kotona ja kansainvälisesti. Meitä digialaisia on jo yli 1300 ja työskentelemme joustavin mallein ympäri Suomea sekä etänä että eri toimistoilla.
Asiakkuutemme useilta eri toimialoilta takaavat lukemattomia mahdollisuuksia monipuoliseen työskentelyyn vaihtelevissa projekteissa sekä oman uran ja osaamisen kehittymiseen.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/digia/0831312-4
- Digia D365 Configuration Owner
- Digia Pilviasiantuntija
- Digia Service Specialist