(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö, asiakasmaksut ja korvaukset
Espoon kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.11.2020

Palvelupäällikkö johtaa asiakasmaksut ja korvaukset -yksikköä. Yksikkö vastaa muun muassa sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakasmaksuja koskevien linjausten ja päätösten valmistelusta ja seurannasta, valtiolta saatavien korvausten sekä muun ulkopuolisen rahoituksen hakemisesta, asiakasmaksupäätöksistä sekä lastensuojelun perintään liittyvistä tehtävistä. Yksikkö on jaettu kahteen tiimiin.

Palvelupäällikö on yksikön henkilöstön (16 työntekijää) hallinnollinen esimies. Päällikön keskeisin tehtävä on turvata kaupungin saatavien tuloutuminen ja kehittää tulojen keräämistä. Asiakasmaksut ja korvaukset -yksikkö sijoittuu sosiaali- ja terveystoimen toimialan esikuntaan ja yksikön päällikkö on toimialan esikunnan johtoryhmän jäsen. Nykyaikaiset toimitilamme sijaitsevat hyvien yhteyksien varrella Otaniemessä, osoitteessa Tekniikantie 15.

Tehtävä on virkasuhteinen.

Työaika: KVTES:n mukainen toimistotyöaika (36 tuntia 15 minuuttia viikossa).

Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus.

Kelpoisuusvaatimukset: soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Tehtävässä edellytetään kykyä ymmärtää ja hallita laajoja kokonaisuuksia sekä kykyä pitää hallussa ja edistää useita asioita yhtäaikaisesti. Työssä edellytetään hyvää paineensietokykyä, tarkkuutta sekä kykyä laaja-alaiseen näkökulmaan prosessien kehittämisessä. Työ edellyttää hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja hyvää otetta suorituksen sekä asioiden johtamiseen. Päällikkönä kykenet oma-aloitteeseen työhön ja ratkaisujen tekoon. Päällikkönä sinun tulee osata priorisoida asiat. Tehtävässä menestyminen edellyttää yleisimpien toimisto-ohjelmien hallintaa sekä kykyä tuottaa tekstiä ja tilastoja toiminnan ohjaamisen tarpeisiin. Päällikön tehtäväalue edellyttää perehtymistä aihepiiriä koskevaan lainsäädäntöön. Edellytämme hakijalta riittävää ymmärrystä julkisen hallinnon prosesseista sekä kykyä sisäistää juridista ja hallinnollista tekstiä ja soveltaa omaksuttua tietoa käytäntöön.

Arvostamme kehittämismyönteistä otetta ja käytännössä osoitettua kokemusta prosessien uudistamisesta. Arvostamme myös joustavuutta ja ratkaisukeskeistä asennetta. Eduksi luetaan aiempi esimiestyökokemus ja kokemus vastaavista tehtävistä sekä sosiaali- ja terveystoimen ja sen lainsäädännön tuntemus ja ymmärrys talouden prosesseista.

Tehdään yhdessä hyvinvoiva Espoo! Tule mukaan tekemään ja kehittämään laadukkaita asiakas- ja perhekeskeisiä sosiaali- ja terveyspalveluja. Autamme espoolaisia rakentamaan sujuvaa arkea, tervettä elämää, hyvinvointia ja onnellisuutta. Asiakaskuntaamme kuuluu kaupunkilaisten koko kirjo vastasyntyneistä yli satavuotiaisiin. Meille on tärkeää, että kaikenikäiset espoolaiset voivat asua turvallisesti kotona tai kodinomaisissa palveluissa.

Espoon sosiaali- ja terveyspalveluissa työskentelee lähes 4000 ammattilaista. Tarjoamme sinulle kannustavan työympäristön, jossa on erinomaiset mahdollisuudet työskennellä ja kehittyä. Haluamme, että viihdyt Espoossa ja pääset kehittymään maan parhaiden osaajien joukossa. Tervetuloa joukkoomme!

Työyhteisöissämme noudatetaan seuraavia pelisääntöjä: www.espoo.fi/pelisaannot

Haastattelut järjestetään iltapäivällä torstaina 7.1. ja perjantaina 8.1.2021.