(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö, Accountor, Kokkola
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.12.2019
Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.  

Accountorin Kokkolan tilitoimistoyksikkö toimii asiantuntijapalvelua tarjoavana taloushallintokumppanina alueen yrityksille. Haemme asiakaspalvelusta vastaavaa

PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ

Toimit konsultatiivisena yhteyshenkilönä asiakasyrityksille ja perehdyttävänä tukena asiantuntijapalveluja tarjoavalla taloushallintotiimille. Vastaat kokonaisvaltaisesti tiimin tuottaman asiakaspalvelun toteutumisesta kohti entistäkin parempia asiakaskokemuksia. Työssäsi koordinoit Accountorin ja asiakkaiden asiantuntijaverkostojen päivittäistä yhteistyötä sekä osallistut kumppanuussuhteiden kehittämiseen. Viihdyt vaihtelevissa työtehtävissä – langat pysyvät käsissäsi muutostilanteissa ja pyrit jatkuvasti kehittämään sekä asiakkaan prosesseja että Accountorin toimintamalleja. Tavoitteiden saavuttaminen, asiakastyytyväisyys, tiimityöskentelytaidot ja henkilöstön motivaatio ovat asioita, joita pidät tärkeänä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaativan tehtävän monipuolisen ja innostavan asiakas- ja asiantuntijajoukon parissa tiloissa joihin olemme syyskuussa muuttanut. Tehtävässä onnistumista tuemme koulutuksella sekä läheisellä työyhteisöllä. Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä, tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen sekä hyvää ergonomiaa tukevan työpisteen ja nykyaikaiset työvälineet.  

Tehtävässä menestyminen edellyttää tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä taloushallinnon substanssi- ja järjestelmäosaamista. Edellytämme hakijalta useamman vuoden kokemusta taloushallinnon ja/tai kirjanpidon tehtävistä. Microsoftin toimisto-ohjelmien ja englannin kielen sujuva hallinta lasketaan eduksi.

Lisätietoja tehtävästä antavat palvelualuejohtaja Vesa Schutskoff p. 040 511 4489.

Näin haet tehtävää
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 22.12.2019 mennessä. Käsittelemme hakemukset niiden saapumisjärjestyksessä.