(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvojia Telian yritysasiakaspalveluun Joensuuhun
Barona Joensuu

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.9.2020

Haluatko auttaa yrittäjää löytämään kokonaisvaltaisen ratkaisun hänen tarpeisiinsa, kun hän soittaa sinulle? Oletko iloinen ja ystävällinen asiakaspalvelija? Jos vastasit kyllä, tämä tehtävä on sinua varten!

Baronalla on Joensuun Tiedepuistossa palvelukeskus, jonne haemme nyt kokoaikaisia ja osa-aikaisia työntekijöitä Baronalaiseen asiakaspalvelu- ja tietoalan työyhteisöömme vakituisiin työsuhteisiin. Uusien työntekijöiden koulutus on tarkoitus aloittaa loka-marraskuussa 2020. Työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Tässä työssä autat Telian yritysasiakkaita puhelimitse ja kirjallisesti. Me hoidamme asiakaskohtaamiset ammattitaidolla ja palvelemme asiakkaan aina parhaalla mahdollisella tavalla loppuun saakka. Oli kyseessä sitten neuvontaan, laskutukseen, vikatilanteisiin tai sopimusasioihin liittyvä asia, ratkaisemme puhelut laadukkaasti ja asiakaslähtöisesti. Tärkeintä tässä työssä on mahtava asiakaspalveluasenne. Myynnillisyys on myös tärkeä osa laadukasta asiakaspalvelua, ja Telian laajasta tuotevalikoimasta löydämme aina asiakkaan tarpeisiin parhaiten sopivat tuotteet.

Tehtävässä suurena etuna on aiempi kokemus sekä asiakaspalvelutyöstä että myynnillisestä tekemisestä. Odotamme sinulta myös hyvää tietoteknistä valmiutta, koska käytössämme on useita eri järjestelmiä ja ohjelmia. Lisäksi toivomme sinulta positiivista ja palveluhenkistä asennetta, ihmisläheistä ongelmanratkaisukykyä, tilannetajua sekä innokkuutta oppia uutta.

Meillä työskentelet muun tiimin kanssa samoissa vuoroissa, maanantaista perjantaihin kello 8.00–17:00 välillä. Lähtökohtaisesti haemme kokoaikaisia työntekijöitä ja työtunteja on luvassa 37,5 h viikossa, mutta tarjoamme hyvän mahdollisuuden työskennellä myös osa-aikaisesti, jos se sopii paremmin elämäntilanteeseesi. Mikäli olet halukas tekemään osa-aikaista työtä, mainitsethan tästä hakemuksessasi. Ympärilläsi on osaava ja innostava tiimi esimiehineen, ja saat työhön hyvän perehdytyksen työsuhteen alkaessa. Työstä maksetaan ICT-alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa, jonka lisäksi myynnillä ja tehokkuudella on mahdollisuus kasvattaa kuukausiansioitaan.

Palvelukeskuksessamme toimii myös muita asiakkuuksia, joissa positiivinen ja palveluhenkinen asenne on tarpeen. Hakiessasi tätä paikkaa, tulet huomioiduksi myös mahdollisiin muihin paikkoihin palvelukeskuksemme.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 7.10.2020. mennessä. Tartu tilaisuuteen ja hae heti!

Lisätietoa tehtävästä voit kysyä sähköpostitse palvelupäällikkö Jenna Auvinen (jenna.auvinen@barona.fi). Lisääthän viestiisi puhelinnumerosi, jotta sinuun voidaan olla tarvittaessa puhelimitse yhteydessä.

Huomioithan, ettemme käsittele sähköpostitse saapuneita hakemuksia.