Palveluneuvojia Telian Liigatiimiin
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.5.2018

Telia on Liigan uusi koti ja sen asiakaspalvelu on nyt rantautumassa Ouluun! Onko sinulla haussa pitkäaikainen tehtävä, jossa pääset kehittämään omia asiakaspalvelutaitojasi sekä kasvamaan myynnin ammattilaiseksi?

Haemme nyt uuteen Baronan asiakaspalvelukeskukseen palveluneuvojia työskentelemään Telian kuluttaja-asiakaspalvelussa. Pääset osaksi uuden tiimin syntymistä sekä voit omalla toiminnallasi vaikuttaa koko toimipisteen menestykseen, alusta alkaen. Työt alkavat elokuun alussa kattavalla perehdytyksellä, joten valmis operaattorialan osaaja sinun ei välttämättä tarvitse olla.

Mitä työtä meillä tehdään?

Liigatiimimme tarjoaa asiakaspalvelua puhelimen ja chatin kautta Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä klo 7-21 välillä. Työhösi voi kuulua mm. Telian ja Liigan tuote- ja palveluneuvontaa, erilaisten ongelma- ja vikatilanteiden ratkomista tai laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä. Asiakkaat soittavat sinulle, joten erinomaisen asiakaspalvelun jälkeen kartoitat asiakkaan kokonaistilanteen myynnillisellä otteella.

Haluamme löytää innostuneet ja laadukkaasti työnsä hoitavat asiakaspalvelijat

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin ja toimintamme perusta on tarjota yksilökohtaista asiakaspalvelua jokaiselle. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin tärkeää, että sinulta löytyy hyvät vuorovaikutustaidot sekä näppärä järjestelmäosaaminen. Välillä puheluita saattaa tulla englannin kielellä, joten pystythän hoitamaan myös näitä tarvittaessa. Mikäli olet innokas oppimaan uutta, viihdyt myyntihenkisessä asiakaspalvelutyössä ja haluat kehittyä työurallasi, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Jos olet muutenkin Liigan ja jääkiekon ystävä, hyödyt varmasti siitä myös työssäsi.

Miksi minun kannattaa ilmoittautua mukaan hakijaksi?

Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä. Työntekijämme arvostavat mm. monipuolista ja sopivan haastavaa työtämme sekä joustavia työaikoja. Haluamme työnantajana tarjota myös elämyksiä - meillä voit lähteä vaikka vaihtovuodeksi Espanjan palvelukeskukseemme työskentelemään samojen tehtävien parissa!

Työstä maksetaan ICT-alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa, jonka lisäksi käytössämme on kannustinmalli, joka mahdollistaa kuukausittaisten ansioiden kasvattamisen.

Miten ja milloin minut valitaan Liigatiimiin?

Soittele niin jutellaan tehtävästä! Olen varannut kalenteristani aikaa aina arkisin klo 10-11 välisen ajan, mutta voit olla rohkeasti yhteydessä arkisin muinakin aikoina. Rekrytoinnista vastaavan Jarita Laitisen tavoitat numerosta 050 339 5229

Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi ja CV:si jo vaikka tänään! Hakemuksia käsitellään päivittäin ja valinta tehdään heti sopivan henkilön löytyessä.

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto ja Barona Customer Care Oy järjestävät yhteistyössä kaksi saman sisältöistä infotilaisuutta avoimista työpaikoista TE-toimiston Oulun toimipaikassa (Torikatu 34-40) 22.5. klo 14-15 ja klo 17-18. Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen: https://insights.barona.fi/telia-liigatiimi?hs_preview=JfJuqgvz-5761909011. Tervetuloa kuulemaan lisää avoimista työpaikoista!

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1134775
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 27.5.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Oulu