Palveluneuvojia, Pietarsaari / Kundrådgivare, Jakobstad
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.8.2018

Kelan Yhteyskeskus on yli 400 asiakaspalvelun ammattilaisen työyhteisö. Toimimme viidellä eri paikkakunnalla ja hoidamme Kelan puhelinpalvelua valtakunnallisesti. Vuosittain hoidamme lähes 2,0 miljoonaa asiakaskontaktia.

Tarvitsemme lisää tekijöitä työyhteisöömme Kelan Yhteyskeskukseen Pietarsaari ja haemme palveluneuvojia eri pituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Määräaikaisuudet kestävät noin 6 – 12 kk.

Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja oppija? Nautitko asiakkaiden auttamisesta ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Hienoa, niin mekin!

Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti Kelan eri elämäntilanteissa olevia asiakkaita puhelimitse. Käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa. Nopeasta tiedonhakutaidosta on sinulle etua.

Arvostamme kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja tuntemusta sosiaalialasta. Sinulla on aito halu tehdä asiakaspalvelua. Sopeudut muuttuviin tilanteisiin ja tietotekniset työvälineet ovat sinulle tuttuja. Edellytämme hyvää suomen ja ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Muu kielitaito luetaan eduksi.

Tästä linkistä saat lisää tietoa Yhteyskeskus työskentelystä: https://www.youtube.com/watch?v=qJ1PUotXz4I

Odotamme sinulta:

  • soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa tai ammatillista koulutusta esim. sosionomin, tradenomin tai merkonomin tutkintoa.
  • hyviä vuorovaikutus-, viestintä-, ja tietoteknisiä taitoja
  • laadukasta, tehokasta ja tavoitteellista työotetta
  • ongelmanratkaisukykyä
  • itseohjautuvuutta
  • hyvää paineensietokykyä

Tarjoamme sinulle:

  • perehdytyksen tehtäviin
  • osaavan työyhteisön tuen
  • mielenkiintoisen ja vastuullisen työn sosiaaliturvan ytimessä
  • puhelinpalvelun modernit työvälineet ja viihtyisän työympäristön
  • avoimen ja kehittyvän työyhteisön
  • työsuhde-edut

Jos koet, että hyvä asiakaspalvelu on kiinni oikeasta asenteesta ja halusta ratkaista ihmisten ongelmia, tule meille töihin!

Työ alkaa seuraavina aloituspäivinä 17.9, 15.10 tai viimeistään 26.11. Haun käynnissä ollessa teemme haastatteluita ja mahdollisia palkkauksia.

Työskentelet osana noin 12-14 henkilön tiimiä. Yhteyskeskuksen palveluaika on ma - pe klo 9-16, työvuoro voi sijoittua klo 7:45-18:15 väliin. Työpäivän pituus on 7 t 15 min (keskiviikkoisin 7h 35min). Palkka on alkaen 2 197 e/kk.

Lisätietoja antaa puhelimitse Hanna Riipi, puh. 050 551 6834 pe 7.9. klo 9-10, to 13.9 klo 9-10 ja to 27.9 klo 13-14.

Liitä hakemukseesi mukaan CV.

  • viimeinen hakupäivä 21.10.2018
  • viitekoodi U0818-508

Täytä hakemus eRekry-palvelussamme. Onnistuneesta hakemuksesta saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Folkpensionsanstalten (FPA) svarar för grundtryggheten i olika livssituationer för alla som bor i Finland. FPA är en arbetsplats med många möjligheter. Vi har över 7 000 medarbetare runtom i landet. Vi ger kunderna service vid våra byråer, per telefon och på nätet. FPA är en rökfri arbetsplats.

Vid FPA:s kontaktcenter arbetar mer än 400 personer med kundservice. Kontaktcentret finns på fem olika orter och betjänar FPA:s kunder per telefon över hela landet. Antalet kundkontakter uppgår till nästan två miljoner per år.

Vi behöver fler medarbetare till Kontaktcentret och söker kundrådgivare för tidsbunden anställning ( 6-12 mån) i Jakobstad.

Är du serviceinriktad och öppen för att lära dig nytt? Gillar du att hjälpa kunder och att erbjuda dem en utmärkt kundupplevelse? Fint, det gör vi också!

Kundrådgivarna vägleder och ger på ett heltäckande sätt FPA:s kunder råd per telefon utifrån kundernas livssituation. I rådgivningsarbetet används olika datasystem och kundrådgivarna har en viktig roll i mötet mellan kunden och FPA. Att snabbt kunna söka information är en fördel i arbetsuppgifterna.

Vi värdesätter erfarenhet av kundbetjäning och kännedom om social trygghet. Vi söker personer med en genuin vilja att betjäna kunder, förmåga att anpassa sig till föränderliga situationer och förtrogenhet med datatekniska arbetsredskap. Vi förutsätter goda muntliga och skriftliga kunskaper i finska och svenska. Annan språkkunskap betraktas som en merit.

Via följande länk får man en inblick i arbetet på Kontaktcentret. https://www.youtube.com/watch?v=qJ1PUotXz4I

Vi förväntar oss att

  • du har en lämplig yrkeshögskole- eller yrkesexamen, till exempel socionom-, tradenom- eller merkonomexamen
  • du har god interaktions- och kommunikationsförmåga och goda it-färdigheter
  • du har ett effektivt kvalitets- och målinriktat arbetssätt
  • du har problemlösningsförmåga
  • du kan arbeta självständigt
  • du är stresstålig

Vi erbjuder

  • introduktion i arbetsuppgifterna
  • stöd av en kunnig arbetsgemenskap
  • ett intressant och ansvarsfullt arbete med det som utgör kärnan i vår sociala trygghet
  • moderna arbetsredskap för telefonbetjäning och en trivsam arbetsmiljö
  • en öppen och dynamisk arbetsgemenskap
  • goda personalförmåner

Om du upplever att bra kundservice kräver rätt attityd och vilja att lösa människors problem är du rätt person för oss!

Arbetet inleds antingen 17.9 eller 15.10 eller senast 26.11. Vi kommer att intervjua utvalda sökande och eventuellt göra de första anställningarna medan rekryteringsprocessen pågår.

De nyanställda placeras i team med 12–14 personer. Kontaktcentret har öppet måndag–fredag kl. 9–16, ett arbetsskift kan infalla under tiden 7:45–18:15. Arbetsdagens längd är 7 timmar och 15 minuter (onsdagar 7 timmar och 35 minuter). Lönen är minst 2 197 euro per månad.

Närmare information får du per telefon av Hanna Riipi, tel. 050 551 6834 tor 7.9 kl. 9–10, tor 13.9 kl. 9–10 och fre 27.9 kl. 8-9.

Bifoga CV till ansökan.

  • sista ansökningsdag 21.10.2018
  • referenskod R0818-508

Gör din ansökan i eRekry. Du får en bekräftelse per e-post när ansökan har tagits emot.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1173397
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Pietarsaari