(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvojaksi Nordealle!
Nordea Pankki Suomi Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2018

Etsitkö tehtävää, jossa pääset luomaan erinomaisia asiakaskokemuksia? Haluatko haastaa itsesi ja kehittyä asiakaspalvelun ammattilaiseksi? Mikäli vastasit kyllä, paikka voi olla sinun!

Asiakkaamme Nordea etsii kokoaikaisia ja vakituisia asiakaspalveluhenkisiä palveluneuvojia Proactive & Social Sales Outbound tiimiinsä Helsingin tai Oulun toimipisteisiin.

Tehtävistäsi tärkein on

etsiä ratkaisuja asiakkaan hyväksi – tavoitteenamme on tuottaa maailmanluokan asiakaskokemus. Selvität rohkeasti asiakkaiden tarpeet ja varmistat, että jokaisella asiakkaalla on heille sopivat palvelut käytössään. Olet päivittäin puhelimitse yhteydessä asiakkaisiimme auttaen heitä mm. säästämisen, mobiilipalvelujen ja vastuullisen rahoittamisen ratkaisuissa. Haluamme huolehtia pitkäaikaisista asiakkaistamme ja olemme asiakkaisiimme yhteydessä jo ennen kuin asiakkaan itse tarvitsee olla yhteydessä meihin. Autamme asiakkaita niin pienemmissä kuin suuremmissakin asioissa.

Toimit tavoitteellisesti toteuttaen pankin strategiaa ja arvoja. Sinulla on tärkeä rooli yhteistyön kehittämisessä ja pääset osallistumaan myös pienimuotoisiin kehitysprojekteihin.

Etsimme huippukollegaa joukkoomme

Haluamme löytää tekijän, jolla on palo asiakaspalveluun ja tavoitteelliseen myyntityöhön. Arvostamme kunnianhimoista ja ennakkoluulotonta asennetta. Saat energiaa yhdessä tekemisestä, mutta työskentelet tehokkaasti myös itsenäisesti. Etsimme joukkoomme tekijää, joka uskaltaa heittäytyä ja tarttua toimeen. Sinun ei tarvitse olla kokenut konkari, vaan tuemme sinua ja tavoitteenamme on kasvattaa sinusta huipputekijä!

Onhan sinulla tehtävään sopiva kaupallinen koulutus, palvelet asiakkaita sujuvasti suomen- ja englannin kielellä ja olet mukavuusalueella työskennellessäsi digitaalisten palveluiden parissa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Nordeassa sinulla on mahdollisuus kehittyä

Pääset osaksi huipputiimiä, jossa kehitämme ja kehitymme yhdessä! Meillä on rento työyhteisö ja välitämme aidosti työntekijöistä – olemme tunnettuja hyvästä yhteishengestä, tuloksellisuudesta sekä tyytyväisistä asiakkaista.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, valmentavan työympäristön sekä hyvät henkilöstöedut. Asiakaspalvelussamme työskennellään pääsääntöisesti arkisin klo 9-17 välillä. Barona toimii rekrytointikumppanina ja työsuhde solmitaan Nordean kanssa. Työt alkavat sopimuksen mukaisesti.

Tartu tilaisuuteen ja lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta. Haethan tehtävään heti, sillä haastattelemme ehdokkaita jo hakuajalla! Mikäli haluat lisätietoja tehtävästä, voit olla yhteydessä Baronan Janne Heikkilään arkisin klo 11-12 välisenä aikana. Jannen tavoitat numerosta 050 506 7455.