(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
ISS Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.10.2020

Haemme PALVELUNEUVOJAA ISS Support Centeriin, Helsingin Pitäjänmäkeen.

Support Center on ISS Palvelut Oy:n sisäinen tukikeskus, joka vastaa niin ulkoisten kuin sisäisten asiakkaidemme tarpeisiin ISS Direct -siivousliiketoiminnassa. Asiakaspalvelua tehdään sekä suullisesti että kirjallisesti, puhelimen, sähköpostin ja muiden sähköisten järjestelmien avulla. Työsuhde on kokopäiväinen ja toistaiseksi voimassa oleva.

Palveluneuvojan tehtävät koostuvat yhdestä tai useammasta osa-alueesta. Osa-alueet ovat:


  • Outbound-toiminnot: outbound toiminnoissa otetaan proaktiivisesti yhteyttä asiakkaisiin säännöllisin väliajoin asiakastilanteen kartoittamiseksi ja lisämyyntipotentiaalin tunnistamiseksi.
  • DirectNet: tukikeskus huolehtii, että DirectNet on ajantasainen tietopankki, jossa asiakastiedot ovat kunnossa.
  • Hallinnolliset tehtävät: esimiehille tuotetaan hallinnollisia tukipalveluita, kuten avustaminen asiakaskohteen starteissa ja lopetuksissa ja palkanmaksuun liittyvissä tehtävissä
  • Inbound-toiminnot: tukikeskuksen kontaktipiste, jossa ratkotaan asiakkaiden yhteydenotot ja reklamaatiot yhteistyössä esimiesten kanssa.

Palveluneuvojan työtehtävässä tulet tekemään tiivistä yhteystyötä sekä asiakkaidemme että esimiestemme kanssa. Mikään työtehtävistämme ei ole rajattu koskemaan pelkästään sinulle annettuja vastuita vaan odotamme sinulta intoa auttaa myös tiimikavereitasi. Tulette tiiminä sijaistamaan toisianne, joten sinun tulee suhtautua avoimesti uuden oppimiseen ja kykenet myös toimimaan ja sopeutumaan nopeasti muuttuvissa tilanteissa.


Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi) sekä mielellään aiempaa kokemusta support center -työstä ja/tai vastaavista asiakaspalvelutehtävistä. Asenteeltasi olet palveluhenkinen, positiivinen ja aikaansaava ja  työotteeltasi toivomme sinun olevan tarkka, huolellinen ja järjestelmällinen. 


Tehtävän hoitaminen edellyttää hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja, tietoteknisiä valmiuksia (MS Office-ohjelmat) sekä kykyä omaksua nopeasti erilaisia uusia tietoteknisiä järjestelmiä. Excel-osaamisesi on vankkaa ja olet tottunut työstämään myös erilaisia raportteja. Sujuvan suomen kielen lisäksi kommunikoit asiakaspalvelutilanteissa hyvällä englannin kielellä. Ruotsin kielen taito katsotaan tehtävässä eduksi.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisessa tehtävän ison kansainvälisen organisaation tärkeässä tukifunktiossa. Annamme sinulle hyvän perehdytyksen työhön ja mahdollisuuden jatkossa kehittää myös omaa ammatillista osaamistasi. ISS Direct - Ison edut, pienen asenne!


Lisätietoja tehtävästä antaa Antti Hämäläinen, puh 050 365 2897.


Mikäli kiinnostuit, jätä meille hakemuksesi oheisen linkin kautta heti, tai viimeistään 1.11.2020. Liitäthän hakemukseesi myös CV:si.