Palveluneuvoja
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.10.2019

Asiakaspalvelumme tehtävänä on tehdä joukkoliikenne ja palvelumme tutuiksi asiakkaillemme.

Voit jättää meille avoimen hakemuksen palveluneuvojan tehtävään. Hakemuksesi on voimassa kolme kuukautta.

Palveluneuvojana työskentelet HSL:n palvelupisteessä Rautatientorilla tai Itäkeskuksessa, jossa tehtäviisi kuuluvat

  • matkakorttien myynti ja lataus
  • asiakkaiden neuvonta hintoja, aikatauluja, reittejä ja sähköisiä palveluita koskevissa kysymyksissä

Työaika on porrastettu klo 7.00-19.15 välille ja palvelupiste on avoinna maanantaista lauantaihin. Osa-aikaisen palveluneuvojan tehtävä on tuntityötä ja se painottuu arki-iltoihin sekä lauantaihin. Työaika on keskimäärin 15 tuntia viikossa. Osa-aikatyö sopii hyvin esimerkiksi korkeakouluopiskelijalle.

Arvostamme koulutusta ja kokemusta asiakaspalvelusta tai puhelinpalvelusta, hyvää ongelmanratkaisukykyä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti, kuitenkin osana tiimiä. Työ edellyttää hyvää paikallistuntemusta, jatkuvaa oman osaamisen kehittämistä, hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä käytännön ruotsin ja englannin kielen osaamista. Muu kielitaito luetaan eduksi palveluneuvojan työssä.

Tarjoamme sinulle

  • työn, jolla on vaikutusta pääkaupunkiseudun ihmisten arkeen
  • innostuneet kollegat, hyvän työilmapiirin
  • hyvät henkilöstöedut ja mahdollisuudet omaan kehittymiseen
  • työpaikan hyvien yhteyksien varrelta

Kerro hakemuksessasi itsestäsi ja osaamisestasi sekä liitä siihen CV ja palkkatoiveesi. Otamme sinuun yhteyttä, kun meillä on sopiva työpaikka avoimena.

Käytämme rekrytoinnissa videohaastattelua, olemme yhteydessä haastateltaviin etukäteen.

Lisätietoja

https://ura.hsl.fi/#/

Yhteystiedot

Lisätietoja palveluneuvojan tehtävästä antaa palveluesimies Vuokko Viljanen, vuokko.viljanen@hsl.fi.

Hakuaika 8.10.2019 - 31.12.2019 23:59

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot