(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.9.2019
Haemme asiakkaallamme Teleperformance Finland Oy:lle Tampereen keskustan välittömään tuntumaan neljää

PALVELUNEUVOJAA

Palveluneuvojana tulet toimimaan osana eurooppalaisen Vattenfallin ammattitaitoista asiakaspalvelutiimiä.

Vattenfall on johtava eurooppalainen energiayhtiö, jonka päätuotteet ovat sähkö ja lämpö. Vattenfall tuottaa sähköä sekä lämpöä ja toimittaa energiaa miljoonille asiakkailleen Pohjoismaissa sekä Pohjois-Euroopassa.

Teleperformancen pirteä ja positiivinen Vattenfallin tiimi etsii nyt uusia asiakaspalvelun ammattilaisia täydentämään joukkuettaan! Oletko sinä etsimämme iloinen asiakaspalvelija, jolle myynnillisyys on luonteva osa laadukasta asiakaspalvelua?

Työ on kokoaikaista (37,5 h/vko).

Työt alkavat 7.10.2019 palkallisella koulutusjaksolla (klo 9-17), mihin täytyy pystyä osallistumaan 100%:sesti. Työsuhde on aluksi määräaikainen 8kk ja työsopimus solmitaan työntekijän ja StaffPointin välille. Tämän jälkeen voi olla mahdollisuus työsuhteen jatkoon ja vakinaistamiseen Teleperformancelle.

Varsinaiset työvuorot sijoittuvat arkisin klo.8- 18 välille.

Millainen on tyypillinen työpäivä palveluneuvojana Vattenfallin tiimissä?

Tehtävässä pääset osaksi positiivista ja huumorintajuista työyhteisöä, jossa toimitaan suoraselkäisesti ja avoimesti. Tyypillinen työpäiväsi sisältää mitä moninaisempia asiakaskohtaamisia puhelimitse, sähköpostitse ja pikaviestimien kautta. Vastuullasi on vastata asiakkaan yhteydenottoihin ja hoitaa asiakaskohtaamiset laadukkaasti ja iloisesti, palvelumalli huomioiden ja lisäarvon tuottamista tietenkään unohtamatta. Tueksesi saat iloiset kouluttajat, auttavaiset tiimitoverit sekä reippaat esimiehet.

Kuka viihtyy Teleperformancella?

Viihdyt heillä, jos tartut rohkeasti erilaisiin tehtäviin, sinulla on aito halu palvella asiakkaita erinomaisesti, et pelkää kovaakaan työtahtia ja arvostat järjestelmällistä toimintatapaa. Olet tunnollinen, myyntihenkinen ja avoin uusille asioille.


Edellytämme sinulta

Asiakaspalveluhenkisyyttä isolla A:lla ja aitoa halua auttaa asiakasta
Järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä ongelmanratkaisutaitoja
Positiivisuutta ja uusien asioiden oppimiskykyä
Itsenäisyyttä, mutta myös tiimihenkisyyttä
Halua saavuttaa sinulle asetetut tavoitteet ja jopa ylittää ne
Asioiden loppuun asti saattamista
Hyviä tietokoneen käyttötaitoja
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen on plussaa


Tarjoamme sinulle

Työehtosopimuksen mukaisen palkan, paikallisten sopimusten mukaiset lisät sekä reilun kannustejärjestelmän, jolla voit kasvattaa tilipussin kokoa.
Valoisat ja viihtyisät työtilat, jotka sijaitsevat Tampereen keskustassa.
Suuren joukon energisiä ja avuliaita työkavereita, jotka voit työnteon lomassa haastaa vaikka pingisotteluun tai taukojumppaan, joihin molempiin löytyy varusteet työpaikalta!
Mahdollisuudet henkilökohtaiseen menestymiseen ja uralla etenemiseen niin Suomessa kuin maailmalla
kehitysmahdollisuuksia mm. globaaleiden koulutusohjelmiemme kautta


Arvostamme

Aikasempaa kokemusta puhelinpalvelutehtävistä mm. puhelinvaihteen hoidosta.


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Ensimmäisen haastattelukierroksen käymme videohaastatteluin, joten tarkkailethan myös sähköpostiasi.
Huomioithan, että emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse.


Lisätietoja

Heidi Hudson
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center, ICT
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
043 827 0668 || 030 047 2000
heidi.hudson@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi