(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
Miele

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2019

Etsimme nyt asiakaspalveluhenkistä, teknisesti orientoitunutta  

PALVELUNEUVOJAA

Contact Center –tiimiimme

Palveluneuvojana hoidat monipuolisesti asiakaspalvelun, myynnin ja jälkimarkkinoinnin tehtäviä, ja vastaat premium-asiakaskokemuksesta kaikissa asiakkuuden vaiheissa. Ohjaat asiakkaitamme oikean tuotteen valinnassa, opastat tuotteiden käytössä sekä tarjoat asiakkaalle sopivia lisäpalveluita ja –tuotteita. Käsittelet myyntitilauksia, varaat huoltokäyntejä ja ratkaiset ongelmatilanteita. Palvelet asiakkaita puhelimitse ja kirjallisesti.

Tukena sinulla on huippuammattilaisten tiimi, jossa on erinomainen yhteishenki ja tekemisen meininki. Teet päivittäin yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen varmistamiseksi.

Onnistut työssäsi, jos olet positiivinen ja energinen persoona, joka luo asenteellaan ja työskentelytavoillaan lisäarvoa koko tiimille. Olet työssäsi aikaansaava ja huolellinen. Et säikähdä tiivistä työtahtia, vaan nautit, kun sinulla on monta rautaa tulessa. Sinulla on ennestään kokemusta asiakaspalvelutyöstä, ja käytät tietokonetta sujuvasti. Olet kiinnostunut kodinkoneiden teknisistä ratkaisuista ja kodin laitteiden verkottumisesta. Pystyt tarvittaessa hoitamaan työtehtäväsi englanniksi; ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja positiivisella tavalla haastavan tehtävän huipputiimissä, laadukkaiden tuotteiden parissa. Tuemme henkilöstömme hyvinvointia liikunta- ja terveydenhuoltoeduin sekä monipuolisin kehittymismahdollisuuksin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja saat Mielen asiakaspalvelupäällikkö Mia Jauhiaiselta, puh. 040 933 1345. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen su 24.2.2019 mennessä osoitteessa www.arespartners.fi/aresnets. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.