(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
Espoon kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.11.2018

Palveluneuvoja

Työavain 1-165-18
Määräaikainen työsuhde alkaen 01.01.2019 (päättyy 31.12.2019)
Hakuaika päättyy 13.12.2018 kello 15:45
Espoon asiointipalvelu, Contact Center , Kamreerintie 7 02770 Espoo
Konserniesikunta ja konsernipalvelut, Asiointi- ja hallintopalvelut
Hallinto- ja toimistotyö

Tehtävän kuvaus: Etsimme joukkoomme palveluneuvojaa, jolla on iloinen asiakaslähtöinen asenne ja oma-aloitteinen työote. Espoon kuusi asiointipistettä sekä Contact Center tarjoavat monipuolisia julkishallinnon neuvonta- ja asiointipalveluja. Contact Center vastaa muun muassa asiointipalvelun kysymyksiin, auttaa terveyspalvelujen sähköisen asioinnin tukeen liittyvissä asioissa ja käsittelee kuljetuspalvelupalautteita. Contact Center palvelee arkisin klo 8.00 - 16.00.


Kelpoisuusvaatimus: Soveltuva korkeakoulu- tai opistotasoinen tutkinto tai ammattitutkinto.

Tehtävässä edellytetään erinomaisia asiakaspalvelutaitoja sekä kykyä sisäistää nopeasti uusia asioita. Myös erilaisten tietokoneohjelmien nopea omaksuminen on välttämätöntä. Työssä edellytetään englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Arvostamme kehittämismyönteisyyttä ja uskallusta kokeilla uusia työtapoja.


Palvelussuhteeseen liittyviä tietoja
Tehtäväkohtainen palkka: 2259,81 €/kk
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: 36 h 45 min viikossa



Lisätietoja tehtävästä
Palveluesimies Aija Paige
043 825 9563
aija.paige@espoo.fi
ma-pe klo 12-16