(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
LähiTapiola

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.10.2018

Tule mukaan osaksi elämänturvayhtiötämme auttamaan asiakkaitamme tekemään arjestaan turvallisempaa, terveellisempää sekä taloudellisesti menestyksekkäämpää. 

Haemme joukkoomme kahta PALVELUNEUVOJAA vakituiseen työsuhteeseen. Toinen tehtävistä sijoittuu toimistomme asiakaspalveluun ja toinen Digicenteriimme. 

Tehtävät
Palveluneuvoja on yksi avainhenkilöistämme, joka huolehtii monipuolisesti asiakkaiden elämänturvasta. Myynnillinen asiakaspalvelu ja korvausneuvonta ovat palveluneuvojan perustehtäviä. Myös asiakkaiden elämäntilanteen ja tarpeiden kartoitus on tärkeä osa tehtävää, jotta löydetään asiakkaalle paras talouden, terveyden ja turvallisuuden kokonaisratkaisu.

Odotamme sinulta
Hyvää palveluasennetta ja intohimoa asiakaskokemuksen ylittämiseen. Sinulla on hyvät asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot ja pärjäät myös englannin-/ruotsinkielellä. Aikaisempi kokemus vastaavasta tehtävästä tai tehtävään soveltuva koulutus katsotaan eduksi. 

Tarjoamme
Haasteellisen ja monipuolisen tehtävän ja mahdollisuuden henkilökohtaiselle kehittymiselle.  Ammattitaitoisen, mukavan ja kannustavan työyhteisön ja hyvät henkilöstöedut.  

Lisätietoja saat toimiston palveluneuvojan tehtävästä  8.-10.10. palvelupäällikkö Jarkko Leppäseltä p.  040 041 2010 (jarkko.leppanen@lahitapiola.fi).
Digicenterin tehtävästä lisätietoja saat Tanja Gustafssonilta p. 050 4131 636 (tanja.gustafsson@lahitapiola.fi)  

Tehtävään valittavan henkilön tulee täyttää vakuutusalan hyvämaineisuusvaatimukset ja tämä varmistetaan työsopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä. Lisäksi henkilön luottotiedot tarkistetaan ja henkilön tulee esittää todistus huumausainetestistä. 
Työhön sisältyy liikennevakuutuksen myynti- ja käsittelytehtäviä, jotka edellyttävät Trafin myöntämiä rekisteröintioikeuksia. Trafi tarkastaa valitun henkilön tiedot oikeusrekisterikeskuksesta (ORK). 

Haku: Hae tehtävään täyttämällä hakemuksesi tässä osoitteessa, viimeistään 19.10.2018.