(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja
Entteri Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2018

Haluatko haastavan ja mielenkiintoisen työn? Haemme tiimiimme asiakaspalveluhenkistä

PALVELUNEUVOJAA

Tehtävässä menestyminen edellyttää aktiivista ja itsenäistä asiakastyötä. Ymmärrät asiakkaiden tarpeet ja pystyt ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia sekä osoittamaan hyödyt asiakkaalle. Omaat erinomaiset asiakaspalvelutaidot ja sinulla on luontainen halu palvella asiakkaita. 

Tehtävässä vastaat AssisDent-palveluun tulevista yhteydenotoista, jossa sinua tukevat AssisDent –palvelun asiantuntijamme. Asiakkaamme ovat pääasiassa AssisDent–palvelua käyttäviä suun terveyden huollon ammattilaisia ja hammaslääkärivastaanoton muuta henkilökuntaa.

Tehtävänkuvaan sisältyy mm. vastaaminen asiakkaiden puhelimitse, sähköpostitse ja AssisDent–tikettinä tuleviin yhteydenottoihin. Yhteydenotot liittyvät pääasiassa AssisDent–palvelun toimintaan ja siihen liittyvään tukeen.  Lisäksi työhösi tulee kuulumaan asiakaspalautteeseen perustuvien teknisten dokumenttien ja sähköisten ohjeiden tuottaminen.

Monikanavaisuuden vuoksi odotamme sinulta erinomaisten vuorovaikutustaitojen lisäksi näppäriä sormia viestien kirjoittamiseen ja oivaltavaa ymmärrystä viestien tulkintaan. Pysyäksesi mukana vauhdikkaassa työpäivässä, tulee sinun osata ohjata omaa työtäsi, priorisoida ja kantaa vastuu meneillään olevista tehtävistä. Ongelmanratkaisu on oleellinen osa työtäsi ja osaat luontevasti asettua asiakkaan tilanteeseen asiakasta kuunnellen ja asiakkaan kokonaistilanteen huomioiden.

Meillä Entterillä vallitsee vahva me-henki. Tulet toimimaan osana AssisDent–palvelun asiakaspalvelutiimiä, jonka avulla vastaukset löytyvät haastavissakin tilanteissa. Olet tärkeä linkki läpi organisaation aina myyntitiimistä tuotekehitykseen.

Koulutamme palveluneuvojan tehtävään, mutta tietotekniikan tai suun terveydenhuollon koulutustausta (esim. hammashoitaja tai suuhygienisti) tai työkokemus ohjelmisto- ja sovellustuesta katsotaan eduksi. Aikaisempi kokemus terveydenhuollon organisaatiosta, hyvä englannin kielen taito ja IT-taidot (erityisesti MS Office) katsotaan myös eduksi. Tehtävässä onnistuminen edellyttää ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä sekä omatoimista, ulospäinsuuntautunutta ja positiivista asennetta.

Palveluneuvoja palkataan kokoaikaiseen työsuhteeseen Tampereen Hervannan toimipisteeseen. Tarjoamme sinulle monipuolisen työtehtävän lisäksi vakituisen työpaikan ja kilpailukykyiset etuudet.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Anu Veijalainen, Asiakaspalvelupäällikkö, Entteri Oy puh. 044 3773 608 ti 11.9. ja pe 14.9 kello 11-15 välisenä aikana. 

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään keskiviikkoon 26.9.2018 mennessä oheisen linkin kautta.