(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja, Tampere
Entteri Professional Software Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.8.2020

 

 

Haemme tiimiimme Tampereelle asiakaspalveluhenkistä

PALVELUNEUVOJAA

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää aikaisempaa kokemusta asiakastyöstä sekä asiakaslähtöistä ja ratkaisunhakuista toimintatapaa. Ymmärrät asiakkaiden tarpeet sekä kommunikoit asiakkaiden kanssa luontevasti niin puhelimitse kuin sähköisesti. Omaat erinomaiset asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot sekä sinulla on halu kehittyä ja kehittää palveluamme. 

Palveluneuvojana vastaat AssisDent-palveluun tulevista yhteydenotoista (puhelut, AssisDent-tiketit ja sähköpostit) ja niiden ratkaisemisesta. Asiakkaamme ovat pääasiassa hammaslääkärivastaanotoilla AssisDent–potilastietojärjestelmää käyttäviä suun terveydenhuollon ammattilaisia. Asiakkaidemme yhteydenotot liittyvät AssisDent–palvelun toimintaan ja siihen liittyvään tukeen, tuemme asiakkaitamme myös etäyhteyksien avulla. Työsi sisältää myös asiakaspalvelun dokumenttien ja sähköisten ohjeiden tuottamista. Lisäksi pääset osallistumaan tiimin projekteihin ja palvelumme kehittämiseen. Toimit tärkeänä linkkinä läpi organisaation keskustellen ja tietoa välittäen aina myyntitiimistä tuotekehitystiimeihin.

Odotamme sinulta erinomaisten vuorovaikutustaitojen lisäksi näppäriä sormia viestien kirjoittamiseen, muuttuvien järjestelmien ripeää omaksumista ja oivaltavaa ymmärrystä tukipyyntöjen tulkintaan sekä niiden ratkaisuun. Pysyäksesi mukana välillä vauhdikkaissakin työpäivissä, omaat positiivisen asenteen ja olet itsenäiseen työhön kykenevä tiimipeluri. Osaat myös ohjata omaa työtäsi, priorisoida ja kantaa vastuun omista sekä tiimin tehtävistä. Ongelmanratkaisu on oleellinen osa työtäsi. Osaat asettua asiakkaan tilanteeseen, huomioida kokonaisuuden ja löydät ratkaisut asiakasta kuunnellen.

Meillä Entterillä vallitsee vahva me-henki. Vietämme erilaisia teemailtoja työkavereiden kanssa ja työkuulumisia vaihdamme viikoittain yhteisen brunssin merkeissä. Tulet toimimaan osana AssisDent–palvelun asiakaspalvelutiimiä ja työyhteisön tuella vastaukset löytyvät haastavissakin tilanteissa.

Perehdytämme palveluneuvojan tehtävään, mutta odotamme sinulta aiempaa kokemusta asiakastyöstä ja asiakaspalvelusta. Tarvitset tehtävässä myös sujuvaa suomen kielitaitoa. Katsomme eduksi aikaisemman kokemuksen suun terveydenhuollosta (esim. hammashoitaja tai suuhygienisti) tai ohjelmistoalalta (esim. ohjelmisto- ja sovellustuesta). Hyvät tietotekniset taidot ja sujuva englannin kielitaito lasketaan myös eduiksi. Tehtävässä onnistuminen edellyttää ennen kaikkea ulospäinsuuntautuneisuutta, erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, itsenäistä ja omatoimista otetta työhön sekä luontaista halua palvella asiakkaitamme sekä kehittää palveluamme.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän lisäksi kattavan perehdytyksen, huipputyökaverit sekä kilpailukykyiset etuudet. Työsuhde on noin vuoden mittainen määräaikainen äitiysloman sijaisuus, mutta mahdollisuus vakituiseen paikkaan voi olla. Tehtävä on kuukausipalkkainen ja työaika on 37,5h/vko. Toimipisteemme sijaitsee Hervannassa Tampereella.

 

Lisätiedot ja hakeminen:

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Anu Veijalainen, Entteri Professional Software Oy, puh. 044 3773 608

ke 19.8, to 20.8, ma 24.8, to 27.8, ma 31.8 ja ke 2.9 kello 11-15 välisenä aikana. 

Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään maanantaina 07.09.2020 osoitteeseen anu.veijalainen@entteri.fi otsikolla ”Palveluneuvoja”. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan aikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.