(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja, sosiaalinen media
VR Group

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.5.2019

Hei sinä!

Elätkö ja hengitätkö sosiaalista mediaa? Onko some sinulle luonteva paikka ilmaista itseäsi, tutustua uusiin ihmisiin ja hypätä mukaan mielenkiintoisiin keskusteluihin? 

Hyppää mukaan yhteiselle matkalle ja hae meille uudeksi VR:n sosiaalisen median ääneksi!

Haluamme viedä sosiaalisen median asiakaspalveluamme kohinalla eteenpäin. Tarvitsemme tässä muutoksessa uutta näkemystä, otetta ja tekemisen tapaa. 

Sinulla on:

  • Vahvaa osaamista kirjallisista asiakaspalvelu- ja/tai viestintätehtävistä

  • Kykyä ilmaista itseäsi sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

  • Kokemusta ja näyttöjä työskentelystä sosiaalisen median kanavissa (Facebook, Twitter, Instagram) sekä chat-asiakaspalvelusta

  • Innostusta aitoon vuorovaikutukseen asiakkaidemme kanssa

  • Hyvät ryhmätyötaidot, mutta pystyt myös hoitamaan oman tonttisi itsenäisesti

  • Halua kehittää niin tiimin tekemistä kuin omaa ammattitaitoasi

  • Hyvää paineensietokykyä - selvität kinkkisetkin tilanteet napakasti ja asiakasta kuunnellen


Tehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu ja vuorovaikutus VR:n sosiaalisen median kanavissa sekä chatissa ja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Haluamme olla mukana keskusteluissa myös proaktiivisesti. Työ on vuorotyötä, sisältäen myös viikonlopputöitä. Asiakaslähtöinen ajattelutapa, tehokkuus ja ratkaisukeskeisyys ovat avainroolissa tässä hommassa.


Tarjoamme sinulle keskeisen tehtävän yhdessä Suomen tunnetuimmista yrityksistä ja ison organisaation tuen & edut. Pääset osaltasi kehittämään sosiaalisen median kanaviamme sekä vuorovaikutusta yhdessä osaavien kollegojen kanssa. Hommia pääset paiskimaan uusitussa avokonttorissamme Pasilassa, pian aukeavan Tripla-kauppakeskuksen kupeessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteisöpäällikkö Marianna Artman puh. 0408625384.


Jätäthän hakemuksesi palkkatoivomuksineen 30.6.2019 mennessä oheisen linkin kautta.

Matkustajaliikenteen matkamäärät ovat kasvaneet vuodesta 2015 lähtien yhteensä 10 prosenttia. Viime vuonna junissamme tehtiin ennätysmäärä matkoja, lähes 127 miljoonaa. Meitä on yhteensä 2500 ammattilaista mahdollistamassa huolettomia ja helppoja matkoja asiakkaillemme. Ajamme kaukoliikenteessä noin 300 vuoroa päivittäin ja lähiliikenteessä noin 800. Junamatkustajien tyytyväisyys on kasvussa ja saamme erityisesti kiitosta henkilökuntamme ammattitaidosta ja ystävällisestä palvelusta. Moni valitsee junan myös sen ympäristöystävällisyyden takia. Olemme uudistaneet jo 40 ravintolavaunua tämän vuoden aikana ja seuraava iso muutos matkustajille on mobiilisovelluksen ja verkkokaupan uusiminen vuoden 2019 aikana. Matkustajaliikenteeseen kuuluu myös bussiyhtiö Pohjolan Liikenne. Olemme osa VR-konsernia.