Palveluneuvoja, Scandic, Teleperformance, Tampere
Teleperformance Finland OyHei sinä matkailusta kiinnostunut asiakaspalvelija! Onko laadukkaan palvelun tuottaminen sinulle sydämen asia? Sytytkö siitä, että löydät ihmisille sopivan majoitusvaihtoehdon samalla vastaten kiperiin kysymyksiin kanta-asiakasohjelman asioista? Jos vastasit kyllä, on onnenpäiväsi! Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tehdä kaikkea tätä ja vieläpä Tampereelta käsin!
Haemme reippaita, iloisia ja tunnollisia
PALVELUNEUVOJIA
Teleperformancelle Scandic Hotels Oy:n asiakaspalvelutiimiin.
Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on toiminnassa tai rakenteilla lähes 230 hotellia ja noin 44 000 hotellihuonetta. Vastuullisuus on osa Scandicin DNA:ta ja Scandic on ansainnut Pohjoismaiden "best hotel brand" -maininnan (BDRC).
Palveluneuvojan tehtävänä on palvella asiakasta aktiivisesti useassa eri kanavassa. Aktiivinen palvelu käsittää asiakkaan asian tehokkaan hoitamisen lisäksi lisäarvon tuottamisen myynnin avulla. Normaali palveluneuvojan päivä voi pitää sisällään esim. hotellihuoneen varaamista Rovaniemeltä, pysäköintiasioiden selvittämistä Scandic Joensuun osalta, parhaan vaihtoehdon löytämistä asiakkaalle Ruotsin Scandiceista sekä kirjallista työtä sähköpostin välityksellä koskien Scandic Friends -jäsenohjelmaa. Työnkuva on monipuolinen eikä päivistäsi taatusti puutu menoa ja meininkiä. Tämän lisäksi saat ympärillesi huikean tiimin ja sitä johtavat osaavat esimiehet.
Työ alkaa pakollisella koulutuksella 22.8.2022. Tehtävässä tehdään määräaikainen 8 kuukauden sopimus. Työ on kokoaikainen 37,5h/vko työvuorojen sijoittuessa arkisin klo 8.00-17.30 välille. Työsuhde muodostetaan työntekijän ja StaffPointin välille.
Odotamme hakijalta seuraavia asioita:
- innostunutta asennetta
- aikaansaavaa työotetta
- kykyä ratkaista asiakkaan ongelmia tehokkaasti ja oma-aloitteisesti
- sujuvaa tietokoneen käyttöä ja uusien järjestelmien omaksumista
- erinomaista suomen kielen taitoa sekä englannin kielen suullista ja kirjallista hallintaa
Lisäksi eduksesi on:
- matkailualan kokemus
- kohtalainen ruotsin kielen taito
Tarjoamme:
- työpaikan siellä missä tapahtuu eli asiakasrajapinnassa.
- kattavan koulutuksen ja jatkuvan työn tuen.
- huikean yrityskulttuurin Teleperformancella, joka on Great Place to Work -sertifioitu työpaikka.
- asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialaa koskevan työehtosopimuksen mukaisen palkan.
- aivan Tampereen keskustassa sijaitsevan toimiston.
- mahdollisuuden työskennellä kansainvälisessä yrityksessä, jossa ura- ja kehitysmahdollisuudet ovat huippuluokkaa
Lisätiedot ja hakuohjeet:
Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi osoitteessa www.staffpoint.fi. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä, ja valinta tehdään heti sopivan henkilön löydyttyä. Valitettavasti emme voi vastaanottaa työhakemuksia sähköpostitse.
Huom! Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.