Palveluneuvoja - Lippu.fi Lahti
Eezy Oyj

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2021

Lippu.fi markkinoi ja myy lippuja monikanavaisesti tuhansiin kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin vuosittain. Lippupiste Oy on osa saksalaista CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiötä. Euroopan suurin lipunmyyntiyhtiö toimii 23 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua. Lippu.fi toimii neljällä paikkakunnalla: Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa.

Lippu.fi myy lippuja Suomen suurimmassa tapahtumalippuja myyvässä lippu.fi-verkkokaupassa, yli 80 myyntipisteessä, sekä R-kioskeissa kautta maan. Palvelemme kuluttajia, ryhmiä ja yrityksiä puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, Facebookissa ja Twitterissä. Lippujen myyntipalvelu palvelee numerossa 0600 900 900 maanantaista perjantaihin klo 9-16. Lippu.fin verkkokaupassa on 2,2 miljoonaa rekisteröitynyttä asiakasta, sekä yli 14 miljoonaa verkkokauppakäyntiä vuosittain. 
Lippupiste tarjoaa myös lipunmyynnin järjestelmä- ja tukipalveluita sekä digitoimistopalveluita tapahtumanjärjestäjille.


Etsimme Lippupisteelle monikanavaisen asiakaspalvelun pariin PALVELUNEUVOJAA. Tule työskentelemään lämminhenkiseen asiakaspalvelutiimiimme lippu.fi TRIO:n myyntipisteeseen Lahden kauppakeskus Trioon.

Palveluneuvojana työskentelet lipunmyynti- ja varauspalvelujärjestelmien kanssa. Päivittäinen työsi koostuu face to face asiakaspalvelusta myyntipisteellä, lipputilausten käsittelystä, asiakastiedustelujen hoitamisesta, erilaisten ongelmatilanteiden ratkomisesta sekä lipunmyynnistä kumppaneiden tapahtumissa.

Toivomme sinun omaavan aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta sekä contact center -asiakaspalvelusta. Outbound osaaminen katsotaan eduksi. Työssä vaaditaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua useampia uusia järjestelmiä ripeästi. 

Olet hymyilevä, positiivinen tiimipeluri, hyvä tyyppi ja aktiivinen asiakaspalvelija. Hymysi ja paineensietokykysi kestävät hektiset kiireet sekä nopeastikin muuttuvat tilanteet, lähdet yhdessä tiimin kanssa kohti haasteita. Etsimämme henkilö sitoutuu tehtäviinsä ja tiiminsä. Edellytämme myös sujuvaa suomen- ja englanninkielentaitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tunnistitko itsesi? Hae Lippupisteelle kasvavaan huippuporukkaan tapahtuma-alan keskiöön. 

Työ alkaa koulutusjaksolla marraskuussa 2021.

Viikoittainen työaika on 10 – 37,5 tuntia, työtuntimäärään vaikuttavat palvelujemme ruuhka-ajat sekä kausivaihtelut. Palvelunumeromme palvelee ma-la klo.9-21 sekä sunnuntaisin klo.10-18. Trion palvelupiste ma-pe klo.10-18 ja lauantaisin klo.10-16. Työt ajoittuvat myös iltoihin ja viikonloppuihin, lipunmyyntivuorot tapahtumissa ajoittuvat useimmiten iltoihin ja viikonloppuihin. 

Palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen, PR3 mukaan. Työ on aluksi määräaikainen 30.11.2022 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkoon tai toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen työtilanteen mukaan. 

Työsuhde solmitaan Eezy henkilöstöpalvelun kanssa.

Hae tehtävää pian, aloitamme haastattelut pikimmiten ja valinnat tehdään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 

Jenni Lehtola
Resurssipäällikkö

+358 40 180 4240

Eezy Henkilöstöpalvelut 

jenni.lehtola@eezy.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1511686
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 29.10.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Päijät-Häme, Lahti