Palveluneuvoja, Kajaani
S-PANKKI OYJPrimary location:
KAJAANITervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!
Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Meillä ei työpaikalla turhia jäykistellä ja hommia tehdään hyvällä fiiliksellä. Pidämme tärkeänä, että jokainen asiakaskohtaaminen hoidetaan laadukkaasti, jonka vuoksi haluamme huolehtia siitä, että asiakaspalvelussamme on riittävät resurssit asiakkaiden kohtaamiseen.
Haemme palveluneuvojia vakituisiin työsuhteisiin asiakaspalvelukeskukseemme Kajaaniin.
”Monipuolinen, mahdollistava ja mukava työpaikka. Teemme töitä yhteisten tavoitteiden eteen rennossa työilmapiirissä. Parasta on saada asiakkaalle fiilis, että hän sai pankilta vielä vähän enemmän kuin odotti”, kertoo palveluneuvoja Anni S-Pankista.
Millaista työtä tarjoamme sinulle?
- Palveluneuvojana pääset palvelemaan asiakkaitamme monipuolisesti päivittäisissä pankki- ja asiakasomistajuusasioissa.
- Työssäsi pyrit löytämään asiakkaillemme heidän tilanteisiinsa parhaiten sopivia ratkaisuja.
- Työ pitää sisällään monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä pääasiassa puhelimitse, mutta asiakkaita palvellaan myös sähköisissä palvelukanavissa.
- Tehtävä on kokoaikainen ja työvuorot ajoittuvat arkipäiville ma-pe pääasiassa kello 7.45–16.30 välille.
- Palkkaus määräytyy kaupan alan työehtosopimuksen C2-vaativuusluokan mukaisesti. Mahdollinen aiempi työtä vastaava työkokemuksesi huomioidaan lopullista palkkatasoa määriteltäessä.
- Kannustamme jatkuvaan osaamisen kehittämiseen ja tarjoamme monipuoliset kasvu- ja etenemismahdollisuudet niin S-Pankin kuin koko S-ryhmän sisällä.
Mitä toivomme sinulta?
- Sinulla on hyvät asiakaspalvelu- ja viestintätaidot, sekä sinulla on kyky ja halu oppia uutta.
- Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen ja positiivinen.
- Sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä tai työtä vastaava koulutus (esim. merkonomi).
- Innostut asiakkaiden kysymyksien ratkomisesta ja viihdyt myös rutiininomaisten tehtävien parissa.
- Nautit tavoitteiden saavuttamisesta ja pystyt työskentelemään tehokkaasti myös paineen alla hektisessä contact center-työympäristössä.
- Finanssialalla työskentely edellyttää nuhteetonta taustaa, joten luottotietosi on oltava kunnossa.
Ison talon edut, pienen talon into
S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.
Lisätiedot
Lisätietoja tehtävistä antaa HR-asiantuntija Meri Lounasvaara perjantaina 3.2. klo 9–10 ja keskiviikkona 8.2. klo 15–16. Tavoitat Merin numerosta 050 3046613.
Lue meistä lisää: s-pankki.fi/ura
Hae näin
Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.2.2023 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.
S-PANKKI OYJ