(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja, Gigantti Contact Care Center (10kpl)
Uniflex

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2018

Me Uniflexilla olemme erikoistuneet henkilöstövuokraukseen, suorarekrytointeihin ja soveltuvuusarviointeihin. Työllistämme henkilökuntaa mm. asiakaspalvelu, contact center, myynnin, markkinoinnin, taloushallinnon, logistiikan, teollisuuden ja rakennusalan tehtäviin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Yhtä laajalta alueelta löytyy myös suorarekrytointeihimme tyytyväisiä asiakkaita. Pörssiyrityksen toiminnan kuuluu olla läpinäkyvää ja noudatamme samaa avoimuutta myös viestinnässämme. Uskomme oikeudenmukaisuuteen, yhdessä sovittujen sääntöjen noudattamiseen ja kuulumme Henkilöstöpalveluyritysten Liittoon. Auktorisoituna henkilöstöpalvelualan yrityksenä olemme sitoutuneet vastuulliseen toimintaan sekä toimeksiantajiamme että työntekijöitämme kohtaan. Lue lisää meistä ja avoimista työpaikoistamme osoitteessa www.uniflex.fi.

Haemme energisiä ja positiivisia PALVELUNEUVOJIA Gigantin asiakaspalveluun Helsingin Pitäjänmäelle!

"Aloitin työskentelyn Gigantissa Uniflexin kautta palveluneuvojana kesällä 2017. Tällä hetkellä olen suoraan työsuhteessa Giganttiin. Parasta työssäni on se, kun saa hankalan tilanteen ratkaistuksi ja asiakkaan hyvälle mielelle. Lisäksi huipputyökaverit piristävät tietysti työpäivää!" -Mitja, palveluneuvoja, Gigantti Contact Care Center

Toimeksiantajan kuvaus

Gigantti on osa Norjalaista Elkjøp-konsernia ja yksi suurimmista kodinelektroniikan myyjistä Suomessa. Toimipisteitä on Suomessa 40 ja ne työllistävät noin 700 henkilöä. Palvelukokonaisuuden täydentämiseksi Gigantti tarjoaa lisäpalveluina myös tuotteiden kotiinkuljetuksen, asennuspalvelut ja tuoteturvan.

Työtehtävän kuvaus

Nautitko asiakaspalvelusta ja onko järjestelmien käyttäminen sinulle luontevaa? Etsimme Gigantille energisiä ja positiivisia laadullista asiakaspalvelua tarjoavia palveluneuvojia.

Palveluneuvojan tehtävässä vastaat Gigantin valtakunnallisesta asiakaspalvelusta puhelimitse ja sähköpostilla.  Huomioithan, että tehtävä ei ole uusasiakasmyyntiä, vaan palveluneuvoja vastaa asiakasyrityksen puhelinlinjaan ja kartoittaa asiakkaan tarpeiden mukaiset ratkaisut. Työvuorot sijoittuvat arkisin klo. 08.00 - 21.00 välille ja lauantaisin klo. 10.00 - 18.00 välille. Työpaikka sijaitse Gigantin Contact Care Centeriin Helsingin Pitäjämäellä.

Gigantti panostaa kestäviin työsuhteisiin. Työ alkaa mahdollisimman pian palkallisella koulutuksella, ja kestää 15.1.2019 saakka. Määräaikaisuuden jälkeen on olemassa mahdollisuus jatkaa työsuhdetta.

 

Tarjoamme sinulle:

- koulutuksen tehtävään

- 30 h/vko, tilanteesi mukaan

- palkkaus kaupan alan TES+bonus

- innostavan työympäristön

 -mahdollisuuden kehittyä ja edetä asiakasyrityksen sisällä

 

Työntekijän profiili

Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä ja luontevaa ongelmanratkaisukykyä. Olet positiivinen, ja erinomaisilla vuorovaikutustaidoilla varustettu persoona. Työssäsi tulet käyttämään useita erinäisiä atk-järjestelmiä, joten odotamme sinulta nopeaa oppimiskykyä ja hyviä tietokoneen peruskäyttötaitoja. Käytät työssäsi sujuvaa suomen- ja englannin kieltä, ruotsin kielen taito on suuri etu. Katsomme eduksi myös aiemman työkokemuksen asiakaspalvelu- ja myyntityöstä.

Kiinnostuitko? Haethan tehtävään pian, sillä paikat täytetään mahdollisimman pian.  Tarvitsemme ainoastaan päivitetyn CV:si. Tehtävään pääset hakemaan oheisesta linkistä. Uniflexilta Tiina Janerko ja Julia Tähtinen vastaavat rekrytointiprosessista. Mahdollisissa kysymyksissä, ota meihin yhteyttä arkisin klo 9-15 puh. 040 689 3200.