(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja, Espoon asiointipalvelut Matinkylä
Espoon kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.9.2020

Etsimme Espoon asiointipalveluun tiimimme jäseneksi monipuolista osaajaa sijaisuuteen 9.2.2021 saakka. Töiden aloitus on 1.10.2020 tai sopimuksen mukaan.

Työvuoroja tehdään arkisin 09:30 ja 18:15 välillä. Tehtävä sijoittuu Matinkylän asiointipisteeseen, mutta kaikki palveluneuvojamme työskentelevät toisinaan myös muissa pisteissämme, mukaan lukien Sähköisissä asiointipalveluissa.

"Tuisku tässä terve. Työskentelen Espoon kaupungin asiointipalveluissa palveluneuvojana ja minulle haetaan uusia työkavereita. Haluaisitko kuulla, mitä hommiini kuuluu?

Työpäiväni aikana saatan neuvoa asiakkaita Espoon kaupungin asioissa, selvitellä matkakorttiasioita tai etsiä asiakkaalle vierekkäisiä lippuja illan konserttiin. Asiakkaat tarvitsevat apuani usein myös asiakastilassa Kelan verkkolomakkeiden täyttämisessä tai vaikkapa HSL:n mobiilisovelluksen käytössä. Työpäiväni ovat siis hyvin erilaisia sisältäen mm. myyntityötä ja sähköisen asioinnin neuvontaa. Teen töitä suorassa asiakaspalvelussa asiointipisteissä, ja välillä Sähköisissä asiointipalveluissa. Siellä hoidan asiakastyötä puhelimitse, sähköpostilla tai vaikka videochatin välityksellä. Työssäni minua auttaa oma-aloitteisuus, rohkea suhtautuminen uusiin asioihin, kiinnostus ottaa selvää asioista ja mukavat työkaverit. Miltäs kuulostaa, innostuitko? Laita hakemus tulemaan, saatat olla uusi työkaverini!"

Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna heti hakuajan päätyttyä.

Työpaikan nimi: Espoon asiointipalvelut

Työaika: 36h 15min / viikko

Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Kelpoisuusvaatimukset: Soveltuva korkeakoulu- opistotasoinen tutkinto tai ammattitutkinto.

Tehtävässä edellytetään numerotarkkuutta, vastuullisuutta ja tiimityötaitoja. Palvelemme asiakkaitamme kolmella kielellä, joten edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa, sekä hyvää englannin ja ruotsin asiakaspalvelukielen osaamista. Käytämme työssämme päivittäin useita erilaisia IT -järjestelmiä, joten järjestelmien käyttämisen nopea oppiminen on myös edellytys. Rohkeus lähteä tekemään uusia asioita sekä taito luoda laadukkaita asiakaskokemuksia ovat ensiarvoisen tärkeitä.

Arvostamme kykyä suhtautua muutoksiin avoimen innostuneesti ja taitoa löytää uusia ratkaisuja arjen työhön. Ymmärrys nykypäivän työelämän muutoksia kohtaan ja into kehittyä työn mukana auttavat menestymään tässä tehtävässä. Meillä autetaan työkavereita, joten jaat mielelläsi osaamistasi ja kannustat muita uuden oppimisessa.

Espoon kaupungin kuusi asiointipistettä sekä Sähköiset asiointipalvelut (Contact center -palvelu) tarjoavat monipuolisia julkishallinnon neuvonta- ja asiointipalveluja. Toimimme ennen kaikkea Espoon kaupungin neuvontapalveluna.