Palveluneuvoja DNA:lle, avoin haku
Tietoa tehtävästä
Haemme mutkattoman arjen mahdollistajia ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottajia DNA:n asiakaspalveluun.
TYÖSUHTEEN TIEDOT:
- Työtehtävä: Palveluneuvoja
- Aloitus: Vuoden 2023 aloitusryhmät
- Työsuhde: Vakituinen
- Sijainti: Lahti, Hämeenlinna, Jyväskylä, Pietarsaari, Taivalkoski
- Lisätietojen antaja: Sanni Silkkari, sanni.silkkari@barona.fi
Haemme palveluneuvojia monipuolisiin asiakaskokemuksen tuottamisen tehtäviin DNA:n asiakaspalveluun.
Lähde mukaan kirjoittamaan omaa tarinaasi motivoituneessa ja rohkeassa joukossa. Vapaus, vastuu ja luottamus ovat vahvasti DNA:n työkulttuurin keskiössä. Työtä on mahdollista tehdä etänä, mutta säännöllisiin toimistopäiviin tulee kuitenkin varautua.
Meille on tärkeää, että erottaudumme ensiluokkaisella palvelulla ja palveluneuvojana vastaatkin erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta. Toimimme monikanavaisessa (puhelin, chat, sähköposti) ympäristössä. Helpotamme asiakkaiden arkea auttamalla kaikissa DNA:n palveluihin liittyvissä asioissa sekä löytämällä heille sopivia palveluita ja tuotteita myynnillisellä otteella.
Haluamme, että DNA:lla työskentelee tyytyväinen ja motivoitunut henkilöstö. Matkalla alan ammattilaiseksi sinulla on tukenasi esihenkilön lisäksi asiakaskohtaamisvalmentajat sekä osaavat kollegat. Työskentelimme sitten kotona tai toimistolla, pidämme huolen yhteisöllisyydestä ja tuen saamisesta.
Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa on? Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana:
Työstä maksetaan kk-palkka + provisiot (ICT TES). Pääset siis vaikuttamaan omalla työlläsi siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu. Työvuorot sijoittuvat maanantaista lauantaihin klo 7.45–21.15 ja työaika on 37,5 h/vko. Pääsääntöisesti työvuorot sijoittuvat arkisin 7.45–18.30 ja lauantaisin klo 8.45–16.45 väliselle ajalle.
Meille voit tulla omanlaisenasi. Aikaisempaa kokemusta tärkeämpää meille on palveluhenkinen ja kehittymishaluinen asenne sekä halu työskennellä operaattorialan tuotteiden ja palvelujen parissa mutkattomassa työympäristössä. Menestyt tässä tehtävässä, jos sinulla on aito halu olla vaikuttamassa asiakkaiden arkeen ja tuottaa loistokasta asiakaspalvelua ja huolehtia, että meidän asiakkaillamme on käytössään parhaat palvelut. Osaat hyödyntää tietotekniikkaa oppimisessa ja ongelmanratkaisussa. Työssä menestymisessä sinua tukee itsenäisyys ja itseohjautuvuus. Katsomme eduksesi englannin ja/tai ruotsin kielen taidon.
Tietoa työnantajasta
DNA Oyj
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 956 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoja osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.
Rekrytointia hoitaa
Barona luo uramahdollisuuksia Suomessa tai kansainvälisesti asiakaspalvelun ja myynnin työtehtävissä. Tarjoamme monipuolisesti työtehtäviä sekä vasta-alkajille että kokeneemmille konkareille. Avullamme työntekijä voi kehittää uraansa yksilöllisesti siihen suuntaan, jonka hän valitsee. Hoidamme työsuhteet laadukkaasti ja pidämme osaajistamme huolta. Meillä työt joustavat elämän rinnalla. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä – tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/barona-customer-services/2761336-8