(Poistunut julkaisusta)

Palveluneuvoja, Danske Bank, Helsinki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.8.2018



Työn kuvaus:
  Palveluneuvoja, Danske Bank, Helsinki

Danske Bank on pohjoismainen pankki, jolla on vahvat paikalliset juuret ja siltoja muualle maailmaan. Haluamme auttaa ihmisiä ja yrityksiä Pohjoismaissa toteuttamaan tavoitteitaan ja unelmiaan. Danske Bankilla on yli 19 000 työntekijää 16 maassa ympäri maailmaa, ja palvelemme 3,4 miljoonaa henkilö-, yritys- ja laitosasiakastamme. Pankkipalvelujen lisäksi tarjoamme myös henkivakuutuksia ja eläkepalveluita, kiinnelainoja, varainhoitoa sekä kiinteistö- ja leasingpalveluita.

Haemme Danske Bankin Asiakaspalvelun Henkilöasiakasliiketoimintayksikköön Ilmalaan innokkaita palveluneuvojia rakentamaan unohtumattomia asiakaskohtaamisia ja -kokemuksia Danske Bankista luotettavimpana taloudellisena kumppanina! Tarjolla on sekä kokoaikaisia että osa-aikaisia tehtäviä valtakunnallisessa monikanavaisessa asiakaspalvelussa, joka on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8 - 20. Työaika sijoittuu tälle välille.

Tavoitteena erinomaiset asiakaskokemukset
Palveluneuvojana luot arvoa asiakkaillemme laadukkailla asiakaskohtaamisilla. Kohtaat asiakkaita puhelimessa, verkkopankin viestien välityksellä, sekä chat- ja some -kanavien kautta. Asiakkaat ovat yhteydessä päivittäiseen pankkiasiointiin liittyvissä asioissa, kuten esimerkiksi tilit ja maksaminen, verkkopankin käytön opastus tai kortit.
Odotamme sinulta innostunutta asennetta, aktiivista otetta tekemiseen, sekä ennen kaikkea jatkuvaa tahtoa oman työn kehittämiseen. Koska työsi on monikanavaista, odotamme sinulta erinomaisten vuorovaikutustaitojen lisäksi näppäriä sormia viestien kirjoittamiseen, ja oivaltavaa ymmärrystä niiden tulkintaan.  Ongelmanratkaisu on oleellinen osa työtäsi ja osaat luontevasti asettua asiakkaan tilanteeseen asiakasta kuunnellen ja asiakkaan kokonaistilanteen huomioiden.

Olet tehokkaimmillasi ympäristössä, jossa tilanteet muuttuvat nopeasti ja nautit työstä, jossa aika menee vauhdilla asiakaskohtaamisten parissa. Sinulla on mielellään jo kokemusta pankkialalta, asiakaspalvelusta tai molemmista. Palvelet asiakkaita suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on iso plussa.

Sovit erinomaisesti tiimiin, mikäli työskentelet ahkerasti yhteisen tavoitteen eteen kollegoidesi kanssa ja motivoidut tavoitteellisesta työstä. Näet muutokset mahdollisuuksina kehittyä ja arvostat vastuullista työtä, huumorintajua unohtamatta!
Tarjoamme sinulle osaamistasi haastavan työn kehittyvässä ja eloisassa työympäristössä sekä vastuullisen roolin tiimissä, johon kuuluu suuri määrä osaavia, hyvällä otteella työskenteleviä asiakaspalvelun ammattilaisia. Työ asiakaspalvelussa antaa sinulle mahdollisuuden itsesi kehittämiseen ja uramahdollisuuksien luomiseen monipuolisena pankkialan osaajana.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteessa www.adecco.fi ja liitä mukaan cv:si sekä palkkatoiveesi. Mainitse hakemuksessasi, toivotko ensisijaisesti osa- vai kokoaikatyötä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten kannattaa toimia nopeasti. Viimeinen hakupäivä on 16.9.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Junior HR Konsultti Mona Marttinen keskiviikkona 5.9.18 klo 15-16 numerosta 040 191 2805.

Asiakkaan tehtävänimike:  Palveluneuvoja


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Mona Marttinen


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO