Palvelulogistiikan esihenkilö, Assistor, Vantaan Aviapolis
Tietoa tehtävästä
Haemme nyt Assistorille palvelulogistiikan esihenkilöä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Jos sinulla on useamman vuoden esihenkilökokemus tehokkaista ja laadukkaista sisälogistiikan prosesseista sekä niiden tuloksellisesta johtamisesta ja kehittämisestä, ja omaat vahvan motiivin jatkaa uraasi varaosalogistiikan parissa, nykyaikaisessa logistiikkakeskuksessamme, saatat olla etsimämme henkilö.
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle monipuolisen esihenkilötehtävän ja kilpailukykyisen palkan etuineen autoalan varaosa- ja materiaalitoimituksiin erikoistuneessa logistiikkayhtiössä. Pääset osaksi inspiroivaa työympäristöä ja ammattitaitoista tiimiä, jossa arvostetaan kehitysmyönteistä asennetta ja innovatiivisuutta. Sinua odottavat ammattitaitoiset työkaverit, joiden kanssa ratkotte eteen tulevat haasteet ja onnistutte yhdessä.
Mitä odotamme sinulta?
Monipuolinen palvelulogistiikan tausta, joka tukee avain- ja esihenkilöroolissa toimimista.
Tehtävään soveltuva koulutus, arvostamme myös kemikaalivastaavan tai turvallisuusasiantuntijan koulutuksia.
Tuloshakuisuus, jatkuva toimintamallin ja prosessien kehittäminen sekä laadukas asiakaslähtöisyys. ISO-laatustandardien ja sertifikaattien sekä LEAN-ajattelun tunteminen nähdään etuna.
Useamman vuoden kokemus tiimin, vastuullisen prosessin tai projektin tuloksellisesta johtamisesta.
Hyvät esiintymis- ja vuorovaikutustaidot.
Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito, muiden kielten osaaminen katsotaan eduksi.
MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Teams) toimisto-ohjelmien hallinta, etuna SAP/ERP/EWM, nSift/Consignor ja Quinyx osaaminen.
Jos tunnistat itsesi yllä olevista kohdista, tämä voi olla sinun paikkasi ja jos itsekin arvelet, että tämä voisi olla sinun juttusi, täytä ihmeessä hakemus urasivuillamme 25.10.2024 mennessä. Töiden aloitusta toivotaan mahdollisimman pian.
Logistiikkakeskuksemme toimii maanantaista lauantaihin ja henkilöstön työvuorot vaihtelevat klo 7-22 välillä, jonka lisäksi on myös yötyötiimi. Työaikasi on pääsääntöisesti arkisin klo 8-16, mutta joustaa tarpeen mukaan.
Jäikö jokin mietityttämään?
Lisätietoja tehtävästä antaa varastopäällikkö Marko Kastikainen, p. 010 569 3497, sähköposti: marko.kastikainen@assistor.fi
Tietoa työnantajasta
Assistor on Veho-konserniin kuuluva, kasvava autoalan varaosa- ja materiaalitoimituksiin erikoistunut logistiikkayhtiö. Tarjoamme tarkkaa ja nopeaa toimitusta vaativien varaosien ja materiaalien varastointi- ja kokonaistoimitusratkaisuja Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. Korkea laatu, toimitusvarmuus ja nopea toimitus ovat olleet toimintamme kulmakiviä jo vuodesta 2001 lähtien. Tavoitteemme on tarjota alan paras palvelukokemus ja auttaa asiakastamme onnistumaan omassa liiketoiminnassaan. Tämän takaa henkilöstömme, jonka hyvinvoinnista ja osaamisesta pidämme huolta. Vuonna 2023 Assistor osana Veho-konsernia sai Great Place To Work® (GPTW) -sertifikaatin Suomeen.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/veho/0115761-6