Tietoa tehtävästä
HYVÄKSYTTY HALLITUKSEN JÄSEN eli HHJ on Tampereen kauppakamarin ja Hallituspartnerit ry:n vuonna 2005 yhdessä kehittämä ja omistama valtakunnallinen pk-yritysten hallitustyöskentelyä edistävä ja kehittävä koulutuskokonaisuus, jota järjestävät kaikki Suomen kauppakamarit alueillaan. HHJ-kurssin on käynyt jo yli 17 000 henkilöä. HHJ on merkittävin toimialansa brändi Suomessa ja se on saavuttanut vahvan aseman arvostettuna hallitustyökouluttajana. HHJ-brändin NPS (suositteluaste) ja laadulliset palautteet ovat huippuluokkaa.
Palvelukoordinaattori
Haemme nyt Tampereen kauppakamarin HHJ-tiimiin asiakaspalveluhenkistä ja organisointitaitoista palvelukoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen työskentelemään HHJ-koulutuskokonaisuutemme parissa. Valtakunnallista HHJ-koulutuskokonaisuutta hallinnoidaan Tampereelta käsin ja palvelukoordinaattorin tehtävässä pääsetkin järjestämään paikallista koulutustarjontaamme sekä avustamaan valtakunnallisessa jakelukanavan hallintaan, markkinointiin ja HHJ:n kehittämiseen liittyvissä tehtävissä.
Työtehtäviisi kuuluu organisoida ja toteuttaa kauppakamarin järjestämiä erilaisia HHJ-koulutuksia, pääosin HHJ-kurssia ja HHJ-puheenjohtajakurssia, sekä tarvittaessa muita koulutus- ja jäsentilaisuuksia. Työhön kuuluu HHJ-tilaisuuksien järjestämiseen liittyviä käytännön tehtäviä, asiakaspalvelua eri kanavissa, työskentelyä eri yhteistyötahojen kanssa, koulutusmarkkinointia sekä HHJ-tiimin avustamista päivittäisissä asioissa.
Tehtävään etsimme asiakaspalveluhenkistä työntekijää, jolla on kyky hallita isojakin kokonaisuuksia, hyvät yhteistyötaidot, kykyä ottaa nopeasti haltuun uusia asioita ja järjestelmiä, priorisointi- ja paineensietokykyä sekä hyvää palveluasennetta ottaa uusia haasteita vastaan. Haemme henkilöä, joka on halukas oppimaan ja sitoutumaan pitkäkestoiseen työskentelyyn HHJ-koulutuskokonaisuuden parissa sekä haluaa olla osaltaan varmistamassa HHJ:n tulevaisuuden menestystä. Työ alkaa viimeistään helmikuussa 2025 tai sopimuksen mukaan.
Arvostamme:
• asiakaspalvelukokemusta
• kokemusta erilaisten tilaisuuksien ja koulutusten järjestämisestä ja toteuttamisesta: niin lähitapahtumina kuin virtuaalisina tapahtumina
• kokemusta assistentin tehtävistä sekä tiimityöskentelystä
• kokemusta markkinoinnista ja markkinoinnin työkaluista
• hyviä organisointitaitoja ja yhteistyökykyä
• esiintymisvalmiutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
• päämäärätietoista ja itsenäistä työskentelyotetta sekä joustavuutta vaihtelevien työtehtävien keskellä
Tampereen kauppakamari tarjoaa:
• monipuolisen toimenkuvan elinkeinoelämän näköalapaikalla sekä mahdollisuuden verkostojen kasvattamiseen
• toimivan työyhteisön, jossa on huumorintajuinen, hyvä fiilis ja kollegoiden tuki
• joustavat työajat ja osittaisen etätyömahdollisuuden
• viihtyisän, nykyaikaisen toimiston keskeisellä paikalla Tampereen keskustassa
• hyvät työsuhde-edut ja joustavan työnantajan
Voit tutustua Tampereen kauppakamariin osoitteessa: https://tampere.chamber.fi/
ja HHJ-koulutuskokonaisuuteen osoitteessa: https://hhj.fi/
Kiinnostuitko työtehtävästä? Hae työkaveriksemme 3.1.2025 mennessä lähettämällä työhakemuksesi ansioluettelosi kera sähköpostitse: milla.ojala@tampereenkauppakamari.fi. Kerrothan hakemuksessasi mahdollisen aloituspäiväsi.
Lisätietoja tehtävästä antaa viikoilla 50–51 johtaja Milla Ojala, p. 040-7000 003.
Aloitamme haastattelut mahdollisesti jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan ehdokkaan löydyttyä.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 3.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: milla.ojala@tampereenkauppakamari.fi