(Poistunut julkaisusta)

Palvelukoordinaattori
Mehiläinen

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.12.2019

Haemme nyt dynaamiseen ja kasvavaan joukkoomme

PALVELUKOORDINAATTORIA

Tampereen toimipisteeseemme.

Työtehtävät:

Päivittäiset tehtäväsi koostuvat aina vuorosuunnittelusta myynnillisiin tehtäviin. Palvelukoordinaattori toimii avustajien ja hoitajien lähiesimiehenä, joka osallistuu vuorosuunnitteluun sekä ohjaa hoitajien työskentelyä. Olet myös aktiivinen osa niin uusien asiakkaiden hankinnassa kuin olemassa olevien asiakkuuksien laadun varmistajana. Tehtäviisi kuuluvat uusien työntekijöiden rekrytointi, palvelun kehittäminen ja myyntityö sekä aktiivinen yhteydenpito julkisen ja yksityisen sektorin asiakasyksikköihin ja -organisaatioihin

Tehtävässäsi vastaat Kotipalvelu Mehiläisen palveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä Pirkanmaan alueella. Tehtävässä korostuu sosiaali- ja terveyspalvelualan ammatillinen osaaminen ja sosiaali- ja hoivapalveluiden monipuolinen tuntemus. Kotipalvelu Mehiläisen tarjoamien palveluiden toiminta-ajatuksena on tuottaa laadukkaita asiakaslähtöisiä palveluita asiakkaan yksilöllisyys huomioon ottaen.

Kotipalvelu Mehiläinen Oy toimii useiden kuntien ja yritysten yhteistyökumppanina, tarjoten näille monipuolisesti niin henkilöstö-, perhe- kuin vammaspalveluiden ratkaisuja alati muuttuvalla sosiaali- ja terveyspalveluiden sektorilla.

Sinulta odotamme:

- Kokemusta ja näyttöä itsenäisestä projektityöskentelystä
- Myyntiosaamista ja -henkisyyttä
- Kokemusta yhteistyöstä tai työskentelystä kuntasektorin eri tahojen kanssa
- Sosiaali- ja terveysalan tutkintoa tai muuta soveltuvaa tutkintoa.
- Esimieskokemus katsotaan eduksi

Asetamme työllemme korkeat laatukriteerit ja haluamme seistä tämän takana jatkossakin. Olet siis työstäsi motivoitunut tiimipelaaja ja olet halukas antamaan parhaan panoksesi asiakkaallesi ja kollegoillesi. Olet tärkeä voimavara tiimissämme. Pystyt toimimaan luontevasti palveluroolissa ja sinulla on hyvät valmiudet työsi itsenäiseen organisointiin. Odotamme, että työskentelet asiakaslähtöisesti ja osaat ajatella asioita myös yrityksen kannalta. Otat vastuun työstäsi ja kykenet työskentelemään joustavasti ja varmalla otteella myös hektisellä hetkellä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän, kannustavan palkkauksen sekä mukavan ja innostavan tiimin työsi tueksi. Lisätietoa meistä löydät osoitteesta http://www.mehilainen.fi/palvelut-kotiin-kotipalvelu-mehilainen

Lisätietoja tehtävästä antaa Palvelupäällikkö Reetta-Maija Koskinen p. 040- 684 5279 ti ja to klo 13-14 ja sähköpostilla reetta-maija.koskinen@mehilainen.fi