(Poistunut julkaisusta)

PALVELUKOORDINAATTORI
SRV

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.6.2019

SRV tarjoaa sinulle ainutlaatuisen tilaisuuden olla toteuttamassa uudenlaista torniasumisen aulapalvelukonseptia, jossa yhdistyy hotellimaiset concierge- ja kiinteistöpalvelut.

Haemme Kalasataman asuintorneille kolmea Palvelukoordinaattoria.

SRV rakentaa Kalasatamaan REDI kauppakeskuksen päälle kahdeksan tornitaloa yli 2000 asukkaalle. Ensimmäinen asuintorni Asunto oy Helsingin REDIn Majakka valmistuu syksyllä 2019. Majakan asukkaille tarjotaan Suomessa ainutlaatuinen asumisen palvelukonsepti, joka muodostuu monipuolisista yhteistiloista, talotiimin ja kauppakeskuksen palveluista sekä digitaalisista palveluista. Palvelukonseptin keskiössä on korkeatasoinen asumisen aulapalvelu.

Palvelukoordinaattorin tehtävässä toimit Majakan aulapalvelussa kaiken keskipisteessä, talon asukkaita ja osakkaita palvellen.

Työnkuvaasi sisältyy muun muassa asukasneuvonta ja tiedottaminen tiloihin ja palveluihin liittyen, vastaanottopalvelut, avainhallinnan tehtävät sekä talon digitaalisen palvelukanavan sisällön ylläpito. Toimit tarvittaessa Majakan yhtiöhallinnon avustavissa tehtävissä.

Olet osa REDIn aulatiimiä ja teet tiivistä yhteistyötä Majakan talotiimin sekä REDIn yhteistyöyritysten kanssa. Työsopimus solmitaan SRV:n kanssa, ja tehtävässäsi raportoit Majakkaan nimetylle palvelujohtajalle. Tehtävä sisältää myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Edellytämme hakijalta vahvaa ja monipuolista kokemusta laadukkaan henkilökohtaisen asiakaspalvelun toteuttamisesta. Osalta valituista edellytämme LKV/LVV-pätevyyttä ja esimerkiksi kiinteistösihteerin aiempaa kokemusta. Kokemus hotellivastaanoton, concierge- tai vastaavista tehtävistä katsotaan eduksesi.

Toivomme, että asiakaspalvelu on intohimosi ja persoonasi on positiivinen ja ulospäin suuntautunut. Löydät ratkaisuja proaktiivisesti ja sinulla on hyvä organisointi – ja paineensietokyky. Vaikka olet jo aulapalvelun, isännöinnin tai vuokravälityksen ammattilainen, haluat kehittää osaamistasi ja olet valmis ottamaan haltuun myös uudenlaisia vastuita tässä ainutlaatuisessa konseptissa.

Hallitset tavanomaisten digitaalisten työkalujen ja palvelujen käytön. Edellytämme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito on eduksesi.

Tarjoamme sinulle Suomessa ainutlaatuisen tehtävän, jossa pääset osaksi uudenlaista palvelukonseptia. Meillä on hyvä ja rento työilmapiiri, jossa tavoitteet saavutetaan yhdessä. Meillä osaamistasi arvostetaan. Kanssamme sinulla on mahdollisuus kehittyä ja kasvaa huippuosaajien ympäröimänä. Haluamme että työntekijämme voivat hyvin ja viihtyvät. Meillä on hyvät työsuhde-edut ja tuemme mm. liikkumista ja yhteisöllisyyttä erilaisilla tavoilla.

Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalin seniorikonsultti Marika Mertala, puh. 040 708 8176. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 23.6.2019 mennessä osoitteessa www.mercuriurval.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan pikaisesti.