(Poistunut julkaisusta)

PALVELUKOORDINAATTORI
Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.6.2018

PALVELUKOORDINAATTORI

Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy on Helsingin yliopiston omistama inhouse –yhtiö. Haemme palvelukoordinaattoria vahvistamaan kalustamis- ja kuljetuspalveluidemme toimintaa.

Minkälaisia tehtäviä on tarjolla?

Tarjoamme haasteellisia työtehtäviä Helsingin yliopiston ainutlaatuisessa kiinteistökannassa. Tehtävänäsi on toimia kalustamis- ja kuljetuspalveluissa palvelukoordinaattorina. Työssäsi käsittelet ja koordinoit kalustamispyyntöjä, teet tilauksia, valmistelet tarjouspyyntöjä, inventoit kalusteita ja avustat hankintojen kilpailuttamisessa. Plussaa on, jos sinulla olisi myös halua oppia pienimuotoisten kalustesuunnitelmien tekemistä.

Millaiseen tiimin pääset?

Kalustamis- ja kuljetuspalvelut yksikössä on 25 työntekijää; sisustusarkkitehtejä, kalusteasentajia, puuseppiä ja kuljettamisen ammattilaisia. Palveluyksikön eri osa-alueet toimivat yhdessä tarjoten yliopistolaisille kokonaispalvelua tila- ja kalustemuutoksiin, muuttoihin ja kalustehankintoihin.

Pääset työskentelemään innostuneeseen ja sitoutuneeseen tiimiin. Tiimissä vallitsee vahvan ammattiosaamisen lisäksi hyvä yhteishenki sekä vastuullisen tekemisen kulttuuri.

Mikä on parasta työssä?

Tehtävän laajuus ja vaikuttavuus, sekä kiinteistökannan monipuolisuus historiallisista arvorakennuksista erityiskiinteistöihin, tekevät tehtävästä erityisen mielenkiintoisen ja tarjoavat jatkuvan oppimisen mahdollisuuden kehitysmyönteisessä ja uudistuvassa työyhteisössämme.

Minkälaisen osaajan tarvitsemme tiimiimme?

Tehtävän hoitaminen edellyttää soveltavaa ammatillista koulutusta tai kokemusta vastaavista tehtävistä. Toivomme sinulta kokemusta tilausten hallinnasta ja erilaisista tietojärjestelmistä. Aiempi kokemus kalustealalta sekä hankintojen tekemisestä on eduksi.

Olet asenteeltasi reipas ja asiakaspalvelumyönteinen. Pystyt toimimaan sekä itsenäisesti että sinulla on erittäin hyvät yhteistyötaidot muiden osapuolten kanssa. Tehtävässä tarvitaan hyvää organisointikykyä ja huolellista työotetta.

Miksi Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy?

Asiakkaamme on Helsingin yliopisto. Heidän käytössään on noin 600.000 m2 toimitiloja, 300:ssa rakennuksessa.

Maailmanluokan yliopisto vaatii maailman luokan ylläpitoa. Tilat, jotka pursuavat tiedettä ja teknologia, tarvitsevat toimiakseen myös aimo annoksen käytännön osaamista, perinteisiä kädentaitoja, ammattitaitoisia palveluja ja älykästä huolenpitoa.

Kiinnostuitko?

Hae töihin Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:öön. Työ alkaa 1.9.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työpiste sijaitsee Helsingissä.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Minna Romppanen 050 57 41 747.

Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen viimeistään 21.6.2018 osoitteeseen minna.k.romppanen@helsinki.fi. Sähköposti tulee varustaa otsikolla ”palvelukoordinaattori”.