(Poistunut julkaisusta)
Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1411246
Palvelukoordinaattori, StaffPoint S.L.U., Espanja
StaffPoint
Alkuperäinen julkaisupäivä 5.1.2021
Etsimme reippaita palvelukoordinaattoreita Espanjan toimipisteen palvelukeskukseen.
Teemme Fuengirolan kupeessa, Las Lagunasin upouudessa toimipisteessä töitä suomalaisten asiakkaiden ja työntekijöiden parissa. Työssäsi vastaat mm. asiakassuhteiden ja asiakkaiden toimeksiantojen hoitamisesta kohdistamalla tarjolla olevan työn ja työntekijän taidot. Työsi on pääsääntöisesti puhelimitse tapahtuvaa asiakas- ja työntekijäyhteydenpitoa sekä asiakkaidemme avoimien työvuorojen täyttämistä usealta eri toimialalta.
Toivomme, että hektinen työympäristö sekä ripeä työtahti ovat sinulle tuttuja ja pystyt pitämään useamman langan käsissäsi samanaikaisesti. Olet omatoiminen, kommunikoit luontevasti eri viestintäkanavissa pitäen tiimikaverisi ajan tasalla ja reagoit nopeasti mahdollisiin muutostilanteisiin. Puhelin on tärkein työkalusi, asiakaspalvelu luonnistuu sinulta sujuvasti sekä omaat vahvat perustason IT-taidot. Aikaisempi kokemus Contact Center työskentelystä on sinulle eduksi.
Työ on vuorotyötä 39h/vko. Palvelukeskuksessa työskentelemme arkisin klo 5.30-18 välillä sekä päivystämme kukin vuorollamme viikonloppuisin la 8-15 ja su 9-15 välillä. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja työ alkaa sopimuksen mukaan.
Edellytämme sinulta
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja sopeutumiskykyä
Energistä ja tuloshakuista asiakaspalveluotetta
Paineensietokykyä ja omatoimisuutta
Vahvoja perustason IT-taitoja
Englanninkielen taitoa
Tarjoamme sinulle
Vastuullisen ja monipuolisen työn
Valtakunnalliset ja hyvät asiakkuudet
Loistavat työkaverit ja osaavan tiimin tuen
Espanjan TES:n mukaisen palkan ja bonusmallin
Kiinnostuitko?
Haastattelut käynnistyvät jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti!
Lisätietoja voit kysyä Markus Tuomelta, markus.tuomi@staffpoint.fi.
Lisätietoja
Markus Tuomi
Palvelukeskuspäällikkö
markus.tuomi@staffpoint.fi
Teemme Fuengirolan kupeessa, Las Lagunasin upouudessa toimipisteessä töitä suomalaisten asiakkaiden ja työntekijöiden parissa. Työssäsi vastaat mm. asiakassuhteiden ja asiakkaiden toimeksiantojen hoitamisesta kohdistamalla tarjolla olevan työn ja työntekijän taidot. Työsi on pääsääntöisesti puhelimitse tapahtuvaa asiakas- ja työntekijäyhteydenpitoa sekä asiakkaidemme avoimien työvuorojen täyttämistä usealta eri toimialalta.
Toivomme, että hektinen työympäristö sekä ripeä työtahti ovat sinulle tuttuja ja pystyt pitämään useamman langan käsissäsi samanaikaisesti. Olet omatoiminen, kommunikoit luontevasti eri viestintäkanavissa pitäen tiimikaverisi ajan tasalla ja reagoit nopeasti mahdollisiin muutostilanteisiin. Puhelin on tärkein työkalusi, asiakaspalvelu luonnistuu sinulta sujuvasti sekä omaat vahvat perustason IT-taidot. Aikaisempi kokemus Contact Center työskentelystä on sinulle eduksi.
Työ on vuorotyötä 39h/vko. Palvelukeskuksessa työskentelemme arkisin klo 5.30-18 välillä sekä päivystämme kukin vuorollamme viikonloppuisin la 8-15 ja su 9-15 välillä. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja työ alkaa sopimuksen mukaan.
Edellytämme sinulta
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja sopeutumiskykyä
Energistä ja tuloshakuista asiakaspalveluotetta
Paineensietokykyä ja omatoimisuutta
Vahvoja perustason IT-taitoja
Englanninkielen taitoa
Tarjoamme sinulle
Vastuullisen ja monipuolisen työn
Valtakunnalliset ja hyvät asiakkuudet
Loistavat työkaverit ja osaavan tiimin tuen
Espanjan TES:n mukaisen palkan ja bonusmallin
Kiinnostuitko?
Haastattelut käynnistyvät jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti!
Lisätietoja voit kysyä Markus Tuomelta, markus.tuomi@staffpoint.fi.
Lisätietoja
Markus Tuomi
Palvelukeskuspäällikkö
markus.tuomi@staffpoint.fi