(Poistunut julkaisusta)

Palvelujohtaja
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2018

Liiketoimintamme on murroksessa, kun kirjanpito muuttuu kovaa vauhtia digitaaliseksi. Liiketoiminnan kehittämiselle tämä avaa rutkasti uusia mahdollisuuksia.

Etsimme Accountor Pohjois-Helsingin toiminnan vetäjäksi Konalaan innostunutta ja aikaansaavaa

PALVELUJOHTAJAA

 

Minkälaista työtä tarjoamme?

Saat vastuullesi Konalan toimipisteemme, jossa työskentelee kolmisenkymmentä taloushallinnon ammattilaista. Olemme taloushallinnon digitalisoitumisen etujoukoissa ja meillä on asiakkaina erityisesti pieniä yrityksiä ja toiminimiä. Yksikössä kehitetään ja pilotoidaan uusia palvelukonsepteja Accountorin käyttöön normaalin tilitoimistopalvelun ohessa. Keihäänkärkenä on yksinyrittäjille tarkoitettu, voimakkaasti kasvanut Accountor Go-palvelu.

 

Tehtäviisi kuuluu mm.

  • vastata toimiston johtamisesta: henkilöstöstä, asiakkaista ja tuloksesta
  • vastata yksikössä toimivan Accountor Go-palvelukeskuksen asiakastyytyväisyydestä, henkilöstön osaamisesta, motivaatiosta ja tuloksesta
  • toimia esimiehenä kolmelle tiimiesimiehelle, pääkäyttäjälle ja asiakasvastaaville

     

Ketä haemme?

Onnistut parhaiten tehtävässä, jos sinulla on luontainen taipumus tarttua toimeen ja saattaa asiat valmiiksi. Tämän lisäksi osaat yhdistää joukot yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Toivomme, että olet hankkinut myös käytännön liiketoimintaosaamista jo aikaisemmin joko myynti- tai tulosvastuun muodossa.

 

Tehtävässä menestymisen kannalta odotamme sinulta:

  • toimintaympäristön ymmärrystä, kokemusta IT-vetoisesta palveluliiketoiminnasta ja/tai pienyritysten palvelemisesta
  • asiakassuuntautuneisuutta, tuloshakuisuutta ja myyntihenkisyyttä
  • johtamisnäyttöjä erinomaisen työilmapiirin rakentamisesta ja osaamisen vahvistamisesta
  • ratkaisukeskeisyyttä, analyyttisyyttä, vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä
  • sopivaa kaupallista koulutusta ja/tai KLT-tutkintoa

 

Mitä voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen tehtävän alan johtavassa, voimakkaasti kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä. Tehtävässä onnistumista tuemme koulutuksella sekä läheisellä työyhteisöllä. Lisäksi panostamme työntekijöidemme kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin lounasedulla, virikeseteleillä, tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen sekä hyvää ergonomiaa tukevan työpisteen ja nykyaikaiset työvälineet. 

Liity joukkoomme, jossa sinulla on mahdollisuus haastaa itsesi ja kehittää omaa osaamistasi. Meillä on hyvä henki, tekemisen meininki ja voitonhaluista porukkaa ympärilläsi.

Lähde mukaan taloushallinnon murrokseen – pääset tekemään miljoonien ihmisten elämästä helpompaa!

 

Näin haet tehtävää

Lisätietoja tehtävästä antaa Ulkoistusliiketoiminnan tuotteista ja asiakkaista vastaava johtaja Tero Immonen, p. 040 5511416.

Kerro hakemuksessasi, miten voit auttaa meitä ja mitä odotat vastaavasti meiltä. Hakemuksesi toivomme saavamme hakujärjestelmäämme 12.8.2018 mennessä. Sopivan henkilön löydyttyä suoritamme valinnan aiemminkin.