(Poistunut julkaisusta)

Palveluesimies
S-Asiakaspalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.8.2018
Me S-Pankissa haluamme tarjota asiakkaillemme ylivertaisen helppoja ja hyödyllisiä tapoja hoitaa arjen raha-asioita. Toimimme ketterästi ja haluamme olla haastamassa alan totuttuja käytäntöjä digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen.

S-Asiakaspalvelu on S-ryhmän oma asiakaspalvelukeskus. Palvelemme osuuskauppojen asiakasomistajia ja S-Pankin asiakkaita puhelimitse, sähköpostilla ja monipuolisten digipalveluiden avulla. Asiakasyhteydenottojen lisäksi hoidamme asiakasomistajan asiakaspalveluun liittyviä taustatöitä sekä tarjoamme osuuskaupoille tukea S-Pankin toimintaan liittyvissä kysymyksissä. Olemme S-Pankin tytäryhtiö ja palveluksessamme työskentelee noin 150 asiakaspalvelun ammattilaista ja -asiantuntijaa Helsingissä ja Kajaanissa.

Haemme nyt Helsingissä toimivaan tiimiimme vakituista Palveluesimiestä.

Palveluesimies toimii palveluneuvojien valmentavana lähiesimiehenä ja vastaa osaltaan asiakaspalvelun saatavuudesta, asiakaskokemuksesta ja myynnistä. Tiimin tehtävissä painottuvat asiakaskontaktien hoitaminen chatin ja somen kautta sekä verkkoviestien ja palautteiden käsittely. Lisäksi tiimissä käsitellään S-ryhmän asiakasomistajuuteen liittyviä taustatöitä. Palveluesimies osallistuu näiden toimintatapojen kehittämiseen ja organisoimiseen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää
- kokemusta esimiestehtävistä tai halua kehittyä esimieheksi.
- aitoa kiinnostusta valmentaa ihmisiä ja auttaa heitä menestymään tehtävässään sekä kykyä sitouttaa ja motivoida ihmisiä.
- kiinnostusta työhyvinvoinnin kehittämiseen.
- asiakaspalvelu- ja myyntikokemusta ja mielellään kokemusta Contact Center -ympäristöstä.
- vahvoja vuorovaikutus- ja viestintätaitoja ja yhteistyökykyä.
- soveltuvaa kaupallista tai vastaavaa koulutusta.
- mielellään kokemusta finanssitoimialalta.

Tarjoamme
- aitiopaikan asiakaspalvelun parissa digitalisoituvassa pankissa
- haasteellisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän
- hyvät kehittymismahdollisuudet vahvasti toimialaa uudistavassa organisaatiossa
- innostavan työyhteisön
- S-ryhmän kattavat henkilöstöedut
- mahdollisuuden muuttaa finanssialan toimintaa näköalapaikalta

Lue lisätietoa S-Pankista työnantajana osoitteessa https://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-tyonantajana/
Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelujohtaja Kirsi Mattila to 9.8 klo 12-13, puh. 050 368 7024 ja asiakaspalvelupäällikkö Katja Wester ke 15.8 klo 12-13 puh. 010 76 82067.

Jos haluat olla mukana rakentamassa Suomen parasta digitaalista pankkipalvelukokemusta, lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 17.8.2018 mennessä oheisella hakulomakkeella. Huomioimme ainoastaan hakulomakkeella saapuneet hakemukset.

Katso lisätietoja S-Pankista osoitteessa www.s-pankki.fi.

S-Pankki on suomalainen pankki, jonka tavoitteena on tuottaa ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä pankkipalveluita. Se tarjoaa 3 miljoonalle asiakkaalleen kattavat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen, sijoittamiseen ja hankintojen rahoittamiseen. S-Pankki panostaa vahvasti digitaalisuuteen ja asiakkaidensa arjen helpottamiseen. Niinpä se palvelee asiakkaitaan kattavasti verkkopankissa, S-mobiilissa, puhelinpalvelussa, sosiaalisessa mediassa sekä noin 600:ssa S-ryhmän toimipaikassa kautta maan. S-Pankin välittämät rahastot ja varainhoidon palvelut tuottaa sen tytäryhtiö FIM. S-Pankin omistavat SOK-yhtymä (37,5 %), S-ryhmään kuuluvat alueosuuskaupat (37,5 %) ja LähiTapiola-ryhmä (23,5 %) ja Elo (1,5 %) ja sen palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuudesta kertova Avainlippu-tunnus.