(Poistunut julkaisusta)

Palveluesimies chat-asiakaspalveluun Tampereelle
Opset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2020

Palveluesimies chat-asiakaspalveluun Tampereelle

Opset hakee Tampereelle määräaikaista palveluesimiestä chat-asiakaspalveluun Tampereelle.


Tehtävät

Sinun vastuullesi tulevat vastuualueesi palvelutuotannon suunnittelu, organisointi ja kumppaniyhteistyö, tiimisi henkilöstön osaamisen kehittäminen, valmentava johtaminen, HR-asiat, sekä tiimisi tavoitteiden mukaisen tekemisen varmistaminen.

Odotamme

Toivomme Sinulta erinomaisia vuorovaikutustaitoja, itsenäistä työotetta ja kykyä hallita kokonaisuuksia.


Sinulla on vahva asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen ote ja hyvät tiimityöskentelytaidot. Kehität tiimiäsi valmentavan esimiestyön opein, auttaen jokaista kasvamaan omassa tehtävässään asiakaspalvelun ammattilaiseksi.


Englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Menestyt tehtävässä, mikäli tunnistat itsesi positiiviseksi tunnelman luojaksi, omaat hyvän paineensietokyvyn ja olet yrittäjähenkinen osaaja. Aikaisempi kokemus monikanavaisen asiakaspalvelun tehtävistä on edellytys tehtävässä onnistumisessa. Lisäksi kokemus esimiestehtävistä tai vastuullisista organisointitehtävistä on eduksi. Olethan valmis vuorotyöhön.

Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.

Tarjoamme

Määräaikaisen työsuhteen joko osa- tai kokoaikaisena, mielenkiintoisen työympäristön ketterässä ja kehittyvässä organisaatiossamme sekä mahdollisuuden kehittyä esimiestyössä. Toivomme, että pääset aloittamaan tehtävässä jo heinäkuun 2020 aikana tai mahdollisimman pikaisesti.

Lisätietoa tehtävästä antaa liiketoimintajohtaja Miitri Sivonen ti 30.6. klo 16.00-17.00 ja to 2.7. klo 10.00-11.00. Tavoitat Miitrin numerosta 050 565 9628.

Tunnistitko itsesi? Mikäli kiinnostuit, täytä hakemus oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä haastattelut aloitetaan jo hakuaikana. Hae kuitenkin viimeistään 7.7.2020.


Hakulinkki: https://opset.fi/tyopaikka/palveluesimies-chat-asiakaspalveluun/

Vuonna 2001 perustettu Opset on OP:n ja ISS Palveluiden yhteisomistusyritys, joka tukee OP Ryhmän menestystä laadukkailla ja kustannustehokkailla asiakas- ja asiantuntijapalveluilla.​

Opset on vakavarainen ja kotimainen yritys. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 42,5 miljoonaa euroa. Joukoissamme työskentelee 1 000 osaajaa ympäri Suomen. Toimintakenttinä ovat esimerkiksi monikanavainen asiakaspalvelu, erilaiset back office -tehtävät, digitointi- ja talouspalvelut, digitaalinen viestintä sekä monet asiantuntijatehtävät henkilöstövuokrauksena.​

Opsetin toimipisteet sijaitsevat kuudella paikkakunnalla: Helsingissä, Tampereella, Kuopiossa, Joensuussa, Oulussa, sekä Vaasassa.​

Meillä henkilöstö arvostaa erityisesti toimivaa työyhteisöä ja hyvää ilmapiiriä, työtehtävien mielekkyyttä ja monipuolisuutta, sekä työn joustavuutta ja kehittymismahdollisuuksia.