Tietoa tehtävästä
Tervetuloa mukaan matkallemme kohti kiertotalouden tulevaisuutta ja maailman vastuullisinta siivousta! Sisäisen urapolun johdosta meillä on nyt auennut paikka uudelle tähdelle siivous- ja tukipalveluiden yksikössämme Lahdessa. Oletko Sinä meidän tuleva
PALVELUCONTROLLER
Tässä siivousalan asiantuntijatehtävässä olet tärkeänä osana siivousyksikkömme toimihenkilötiimiä toimien talousasioiden controllerina ja analysoijana. Pääset huolehtimaan muun muassa laskutuksesta, reklamaatioista, ostolaskujen tiliöinnistä sekä talouden mittareiden raportoinnista ja seurannasta. Käytännössä pidät huolta siitä, että laskutusmateriaalit ja ostolaskut liikkuvat oikein ja ajallaan, tulot ja kulut kohtaavat kuukausittain ja toimintaa tukevat raportit ovat ajantasaisia. Lisäksi olet varmistamassa tuotannollista tehokkuutta, seuraat kohdekannattavuuksia ja tarvittaessa suunnittelet kohteiden työt uudelleen.
Miksi valita L&T?
- Pääset osaksi ammattitaitoista tiimiä, jossa sinua autetaan ja tuetaan onnistumaan.
- Saat esihenkilön, joka on aina valmis sparrailemaan kanssasi ja varmistaa, että sinä saat loistaa omassa työssäsi!
- Me tuemme uuden oppimista ja haluamme, että sinulla on tilaa kehittyä – tarjoamme mahdollisuuksia kehittymiseen ja urapolkuihin talon sisällä oman kiinnostuksesi puitteissa.
- Pääset työskentelemään vastuullisuuden sekä kestävän kehityksen ytimessä olemalla mukana kehittämässä maailman vastuullisinta siivousta.
- Haluamme pitää sinusta huolta ja tarjoamme mm. tavallista kattavamman työterveyshuollon sekä hyvin kattavan sairauskassan, joka korvaa muun muassa reseptilääkkeitä, erikoislääkäri- ja silmälasikuluja!
- Työskentelemme hybridimallin mukaisesti, joten työt onnistuvat joustavasti sekä kotoa että toimipisteeltämme käsin.
Voisitko se olla Sinä?
- Ratkot innolla taloudellisia pulmia ja olet kiinnostunut löytämään aktiivisesti ratkaisuja niihin. Sinulta löytyy tarkkuutta ja huolellisuutta, jota numeroiden käsittelyssä tarvitaan.
- Olet erinomaisen yhteistyökykyinen ja -haluinen: yksi tärkeimmistä tehtävistäsi on tukea tiimisi jäseniä työssään sekä samalla koko yksikön toimintaa taloudellisella näkökulmalla.
- Omaat hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot niin suullisesti kuin kirjallisesti, Office -ohjelmistojen käyttö käy sinulta sujuvasti, jonka myötä asioiden raportointi ja koostaminen esitysmuotoon luonnistuu sinulta ketterästi.
- Eduksi katsomme taloushallinnon ja/tai kaupallisen puolen koulutuksen ja kokemuksen, jonka lisäksi kiinteistöalan ansaintalogiikan ymmärrys ja toimintaympäristön tuntemus auttaa sinut nopeammin vauhtiin tässä tehtävässä!
Odotamme sinua jo innolla! Edistämme prosessia tehokkaasti, joten jätäthän hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään keskiviikkona 11.12.2024. Jatkoon etenevät hakijat kutsutaan henkilökohtaisiin haastatteluihin, jotka pyritään järjestämään viikolla 51. Tarvittaessa käytämme esikarsinnan tukena nauhoitettavaa videohaastattelua ennen varsinaisia haastatteluja. Töiden suunniteltu aloitusajankohta on tammikuussa 2025. Lisätietoja tehtävästä antaa tuleva esihenkilösi Elis Tamme (+358503850246), arkisin klo 8–16 välisenä aikana. Mikäli Elis ei ensiyrittämällä pääse vastaamaan puheluun, jätäthän viestin, ja hän palaa sinulle pikimmiten asiaan.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 11.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Lassila & Tikanoja Lassila & Tikanoja