(Poistunut julkaisusta)

Palveluassistentti
PricewaterhouseCoopers Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2018

Asiakasyrityksemme PricewaterhouseCoopers Oy on laaja ja tunnettu kansainvälinen konsultointi- ja asiantuntijapalveluorganisaatio. Haemme nyt heidän toimisto- ja toimitilapalvelutiimiinsä PALVELUASSISTENTTIA palvelupisteeseen.

Palveluassistentin työnkuvaan kuuluu puhelinvälitys- ja lähettipalvelujen lisäksi monipuolisia toimisto- ja asiakaspalvelutehtäviä. Palvelupisteen asiakkaat koostuvat sekä sisäisistä, että ulkoisista asiakkaista. Noin 10 kuukauden määräaikainen työsuhde alkaa heti oikean henkilön löydyttyä.

Tehtävässä menestyäksesi sinulla tulee olla:

  • kokemusta asiakaspalvelusta
  • hyvä kirjallinen ja sujuva suullinen kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi
  • hyvät tietotekniset taidot, erityisesti MS Office –paketti

Palveluassistentin tehtävissä tarvitaan oma-aloitteisuutta, organisointikykyä ja palveluhenkisyyttä. Joustava suhtautuminen muutostilanteisiin ja hyvä pelisilmä toimeksiantojen ja tehtävien priorisoinnissa auttavat oleellisesti työkokonaisuuksien hoitamista.

PwC tarjoaa mukavan työympäristön sekä tarvitsemasi tuen ja laajan perehdytyksen työssä menestyäksesi. Nykyaikaiset toimitilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Ruoholahdessa.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera mahdollisimman pian, sillä haastatteluja järjestetään jo hakuajalla.