Palveluasiantuntijoita
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2020

Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien kehittyvä työpaikka, jossa työskentelee yli 7 500 ammattilaista. Palvelemme ympäri maata toimistoissa, puhelimitse ja verkossa. Kela on savuton työpaikka.

 

Kelan Yhteyskeskus on yli 400 asiakaspalvelun ammattilaisen työyhteisö. Toimimme viidellä eri paikkakunnalla ja hoidamme Kelan puhelinpalvelua valtakunnallisesti. Vuosittain hoidamme lähes 2 miljoonaa asiakaskontaktia.

 

Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja innokas oppija? Nautitko asiakkaiden auttamisesta ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Hienoa, niin mekin!

 

Haemme Yhteyskeskukseen Jyväskylään palveluasiantuntijoita vakituisiin ja eri pituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Tehtävät alkavat helmi- tai maaliskuussa.

 

Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimitse. Käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa. Nopeasta tiedonhakutaidosta on sinulle etua.

 

Arvostamme kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja tuntemusta sosiaalialasta. Sinulla on aito halu tehdä työtä asiakaspalvelussa. Sopeudut muuttuviin tilanteisiin ja tietotekniset työvälineet ovat sinulle tuttuja. Sinulla on hyvä suomen kielen suullinen sekä kirjallinen taito. Katsomme eduksi sujuvan ruotsin ja englannin kielen taidon.

 

Tästä linkistä saat lisää tietoa Yhteyskeskus työskentelystä: https://www.youtube.com/watch?v=qJ1PUotXz4I

 

Odotamme sinulta:
- soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa tai ammatillista tutkintoa
- hyviä vuorovaikutus-, viestintä- ja tietoteknisiä taitoja
- laadukasta, tehokasta ja tavoitteellista työotetta
- ongelmanratkaisukykyä
- itseohjautuvuutta
- hyvää paineensietokykyä

 

Tarjoamme sinulle:
- perehdytyksen tehtäviin
- osaavan työyhteisön tuen
- mielenkiintoisen ja vastuullisen työn sosiaaliturvan ytimessä
- puhelinpalvelun modernit työvälineet ja viihtyisän työympäristön
- avoimen ja kehittyvän työyhteisön
- työsuhde-edut

 

Jos koet, että hyvä asiakaspalvelu on kiinni oikeasta asenteesta ja halusta auttaa ihmisiä haastavissa elämäntilanteissa, tule meille töihin!

 

Työskentelet osana noin 12 henkilön tiimiä. Yhteyskeskuksen palveluaika on ma - pe klo 9-16, työvuoro voi sijoittua klo 7:45-18:15 väliin. Työpäivän pituus on 7t 15min (ke 7t 35min). Tehtävän palkka on alkaen 2 222 e/kk.

 

Teemme mahdollisesti haastatteluita ja palkkauksia jo hakuaikana.

 

Lisätietoja antaa puhelimitse pe 10.1. klo 12-13 ja ke 15.1. klo 10-11 ryhmäpäällikkö Tiina Purmonen, p. 050 307 3905.
      
Hae tehtävää www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 22.1.2020. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1328745
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 22.1.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Kela Rekrytointipalvelut
  • Puhelin: 0206347792
  • Sijainti: Jyväskylä