(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntijoita, Joensuu
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.1.2020

Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien kehittyvä työpaikka, jossa työskentelee yli 7 500 ammattilaista. Palvelemme ympäri maata palvelupisteissä, puhelimitse ja verkossa. Kela on savuton työpaikka.

 

Kelan Yhteyskeskus on yli 400 asiakaspalvelun ammattilaisen työyhteisö. Toimimme viidellä eri paikkakunnalla ja hoidamme Kelan puhelinpalvelua valtakunnallisesti. Vuosittain hoidamme lähes 2 miljoonaa asiakaskontaktia.

Haemme Yhteyskeskukseen Joensuuhun palveluasiantuntijoita vakituisiin ja eri pituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Tehtävät alkavat maaliskuussa.

 

Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja innokas oppija? Nautitko asiakkaiden auttamisesta ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Hienoa, niin mekin!

 

Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimitse. Käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa. Nopeasta tiedonhakutaidosta on sinulle etua.

 

Arvostamme kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja tuntemusta sosiaalialasta. Sinulla on aito halu tehdä työtä asiakaspalvelussa. Sopeudut muuttuviin tilanteisiin ja tietotekniset työvälineet ovat sinulle tuttuja. Sinulla on hyvä suomen kielen suullinen sekä kirjallinen taito. Katsomme eduksi sujuvan ruotsin ja englannin kielen taidon.

 

Tästä linkistä saat lisää tietoa Yhteyskeskus työskentelystä: https://www.youtube.com/watch?v=qJ1PUotXz4I

 

Odotamme sinulta:
- soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa tai ammatillista tutkintoa
- hyviä vuorovaikutus-, viestintä- ja tietoteknisiä taitoja
- laadukasta, tehokasta ja tavoitteellista työotetta
- ongelmanratkaisukykyä
- itseohjautuvuutta
- hyvää paineensietokykyä

 

Tarjoamme sinulle:
- perehdytyksen tehtäviin
- osaavan työyhteisön tuen
- mielenkiintoisen ja vastuullisen työn sosiaaliturvan ytimessä
- puhelinpalvelun modernit työvälineet ja viihtyisän työympäristön
- avoimen ja kehittyvän työyhteisön
- työsuhde-edut

 

Kiinnostuitko

Jos koet, että hyvä asiakaspalvelu on kiinni oikeasta asenteesta ja halusta auttaa ihmisiä haastavissa elämäntilanteissa, tule meille töihin!

Työskentelet osana noin 12 henkilön tiimiä. Yhteyskeskuksen palveluaika on ma - pe klo 9-16, työvuoro voi sijoittua klo 7:45-18:15 väliin. Työpäivän pituus on 7t 15min (ke 7t 35min). Tehtävän palkka on alkaen 2 222 e/kk (C1).

Teemme mahdollisesti haastatteluita ja palkkauksia jo hakuaikana.

Lisätietoja antaa puhelimitse 27.1. klo 10-11 ja 31.1. klo 13-14 ryhmäpäällikkö Tiina Purmonen, p. 050 307 3905.
      
Hae tehtävää 5.2.2020 mennessä www.kela.fi/rekrytoi. Onnistuneesta hakemuksesta lähetämme sinulle sähköpostia. Liitäthän hakemukseesi mukaan hakemuskirjeesi ja ansioluettelosi.