(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntijoita, Corporate Office (Pohjanmaa tai Helsinki)
Aktia Pankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.6.2019

Aktian yritysasiakkaiden asiakaspalvelu, Corporate Office, palvelee yritysasiakkaita kaikissa asioissa puhelimitse ja verkossa. Hoidamme pienyritys- ja asunto-osakeyhtiöasiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti – niin päivittäisasioinnin kuin rahoitustarpeiden osalta. Erinomainen asiakaskokemus on meille sydämen asia – panostamme ystävälliseen ja asiantuntevaan asiakaspalveluun.

Haemme nyt sekä vakituiseen että määräaikaiseen (n. 2 vuotta) työsuhteeseen palveluasiantuntijoita! Paikkakuntana joko Pohjanmaa tai Helsinki.

Tehtäväkuvaus ja vastuualueet

Pääasialliset työtehtäväsi olisivat

  • Puhelimitse ja verkkokanavien kautta tapahtuva asiakaspalvelu yritysasiakkaille
  • Vastaa pienyrityksistä ja asunto-osakeyhtiöistä asiakkaan hoitomallin mukaisesti
  • Asiakkuuksien hoitamiseen liittyvät erilaiset taustatehtävät ja selvittelyt
  • Yritysasiakkaiden tuotteisiin, järjestelmiin ja prosesseihin liittyvä sisäinen tuki
  • Aktiivinen osallistuminen tiimin ja prosessien kehittämiseen

Yritysasiakaspalvelun nykyinen palveluaika on arkisin klo 8–18.

Toivottu osaaminen

  • Muutaman vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä yritysasiakkaille, niin että tehtävät on hoidettu itsenäisesti ja proaktiivisesti alusta loppuun
  • Yritysasiakkaiden maksuliikenneasioiden sekä päivittäisasioinnin tuntemus sekä tuotteiden, prosessien että järjestelmien osalta
  • Kokemusta pienyritysten ja/tai asunto-osakeyhtiöiden asiakkuuksien hoidosta
  • Erinomainen ensimmäisen ja hyvä toisen kotimaisen kielen taito, jotta pystyt lukemaan tehtävänantoja, sisäisiä prosessikuvauksia ja muita ohjeita

Toivoisimme myös että

  • Olet joukkuepelaaja, jolla on korkea työmoraali
  • Olet ratkaisukeskeinen ja sinulla on kyky ”omistaa ongelmat” itsenäisesti ja etsiä niihin ratkaisuja proaktiivisesti
  • Olet kehityshakuinen ja jatkuvaan parantamiseen ja tehostamiseen pyrkivä
  • Olet joustava, yhteistyökykyinen ja keskusteleva
  • Motivoidut erinomaisen asiakaskokeman tuottamisesta, tehokkaista prosesseista ja jatkuvasta pyrkimyksestä luoda lisäarvoa sekä oman osaamistason nostamisesta

Tarjoamme sinulle

  • Tietoa pankkialasta, jossa juuri nyt tapahtuu suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät sekä työympäristön, jossa voit jatkuvasti kehittää osaamistasi
  • Mahdollisuuden osallistua yksikön toiminnan ja prosessien kehittämiseen
  • Asiantuntevan tiimin sekä mukavat kollegat.

Aktian arvot rohkeasti, osaavasti, yhdessä ohjaavat toimintaamme, käyttäytymistämme ja asennoitumistamme kaikissa tilanteissa. Nämä arvot ovat merkittävässä osassa siinä, miten työskentelemme nyt ja tulevaisuudessa. 

Yhteystiedot

Lisätietoa tehtävästä antaa vt. tiimipäällikkö Alexandra Sahala viikolla 25 numerosta 050 448 9884.

Hakuaika päättyy 1.7.2019.

Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja sopivien ehdokkaiden kontaktoinnin jo hakuaikana! Täytämme toimet heti sopivien henkilöiden löydyttyä.