Palveluasiantuntijoita, asiakaspalvelu
Tietoa tehtävästä
Onko sinulle tärkeää auttaa ihmisiä työssäsi? Nautitko erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Asiakkaiden palveleminen on yksi Kelan tärkeimmistä tehtävistä. Jos merkityksellinen työ erilaisten asiakkaiden parissa motivoi sinua, tätä mahdollisuutta ei kannata ohittaa.
Haemme kahta palveluasiantuntijaa Turun palveluryhmään määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2024 saakka
Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimessa ja kasvokkain. Varmistat asiakaspalvelun sujuvuuden ja erinomaisen asiakaskokemuksen yhteistyössä tiimikavereidesi kanssa. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa.
Tarjoamme sinulle
- monipuolisen, vastuullisen ja mielenkiintoisen työn
- hyvän perehdytyksen ja mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen vaativissa asiakaspalvelutehtävissä
- osaavan ja innostavan työyhteisön tuen
- lounasedun ja kattavan työterveyshuollon
- palkan alkaen 2390 e/kk.
Odotamme, että sinulla on
- soveltuva ammatillinen tutkinto ja/tai työkokemusta vaativista ja nopeatempoisista asiakaspalvelutehtävistä
- kyky hoitaa ammattimaisesti myös vaativia asiakaspalvelutilanteita
- tavoitteellinen ja laadukas työskentelyote, joka säilyy kiireisissäkin tilanteissa
- halu ja taito tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia
- erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito
- sujuva englannin ja ruotsin kielen taito, joka mahdollistaa myös englantia ja ruotsia puhuvien asiakkaiden sujuvan palvelun
- kykyä hahmottaa hyvin kokonaisuuksia, osaat tarvittaessa tehdä nopeita ratkaisuja ja johdat asiakaspalvelutilanteita ammattitaitoisesti
- hyvät digi- ja tiedonhakutaidot sekä valmiudet käyttää useita eri tietojärjestelmiä samanaikaisesti
- kykyä itseohjautuvuuteen ja halua kehittyä työssäsi
- hyvät työelämätaidot: vuorovaikutus- ja työyhteisötaidot, kyky antaa ja vastaanottaa palautetta
Me Kelassa kehitämme henkilöstökokemustamme jatkuvasti. Panostamme itse- ja yhteisöohjautuvaan työhön ja arvostamme henkilöstöämme. Teemme työtä monipaikkaisesti mutta rakennamme myös yhteisöllisyyttä. Väestöliitto myönsi Kelalle vuonna 2021 Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen merkiksi siitä, että meillä työn ja muun elämän yhteensovittaminen on sujuvaa.
Kelan esihenkilöt työskentelevät valmentavalla otteella, joten esihenkilö on tukenasi työn arjessa ja auttaa sinua onnistumaan tehtävässäsi.
Kelassa työskentelee monenlaisia ihmisiä, ja meillä jokainen saa olla oma itsensä. Panostamme yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon. Valitsemme tehtäviin ne henkilöt, joiden osaaminen ja kokemus vastaavat parhaiten haussa olevan työtehtävän vaatimuksia. Tervetuloa joukkoomme sellaisena kuin olet!
Kiinnostuitko? Lähetä meille hakemus, niin katsotaan, voisimmeko tarjota sinulle mielekkään työn ja seuraavan askeleen urapolullasi. Hae tehtävää rekrytointijärjestelmässämme osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 3.5.2024. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Onnistuneesti perille tulleesta hakemuksesta saat vahvistuksen sähköpostiisi.
Lisätietoja tehtävästä antaa suunnittelija Julia Männistö puh. 044 569 8741 ja ryhmäpäällikkö Satu Osola, puh. 040 825 9260
Turvallisuusselvitys: Henkilöstömme, asiakkaidemme ja käsittelemämme tiedon turvaaminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Siksi teetämme valitusta hakijasta turvallisuusselvityksen. Voit lukea aiheesta lisää osoitteessa www.supo.fi.
Tietoa työnantajasta
Kela huolehtii Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kelassa on töissä yli 8500 eri alan ammattilaista. Valtaosa kelalaisista työskentelee asiakaspalvelussa tai käsittelee asiakkaiden etuuksia, mutta Kelasta löytyy myös paljon erilaisia suunnittelu-, kehittämis- ja johtotehtäviä. Kelassa on myös oma IT, jossa työskentelee lähes 900 IT-asiantuntijaa mitä monipuolisimmissa tehtävissä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/kansanelakelaitos/0246246-0