(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntijoita Aktia Pankin Asiakaspalveluun Helsinkiin
Aktia Pankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018

Aktian asiakaspalvelun missiona on tarjota asiakkaillemme hyvä asiakaskokemus ja korkealuokkainen palvelu kaikissa pankkiasioissa niin puhelimitse kuin verkkokanavassa. Pyrimme hyvään tavoitettavuuteen, ja toimintamme perustuu siihen, että asiakkaan kaikki pankkiasiat hoidetaan nopeasti ja joustavasti, ilman että asiakas ohjataan edelleen toiseen kanavaan. Hyvän asiakaspalvelutason ja tehokkaan toiminnan varmistamiseksi panostamme jatkuvaan prosessikehitykseen ja laatutyöhön.

Aktian asiakaspalvelu koostuu kolmesta tiimistä. Ulkoisesta asiakaspalvelusta (Front Office), joka vastaa asiakaspalvelusta puhelimessa, sisäisestä asiakaspalvelusta (Middle Office), joka vastaa sisäisesti sekä verkkokanavissa annettavasta asiakaspalvelusta sekä yritysasiakaspalvelusta (Corporate Office), joka palvelee pankin yritysasiakkaita kaikissa pankkiasioissa.

Haemme nyt ulkoiseen asiakaspalveluun osaavia, motivoituneita ja aikaansaavia palveluasiantuntijoita määräaikaiseen työsuhteeseen 31.3.2019 saakka. Työaika on arkisin klo 8 ja 20 välillä.

Tehtäväkuvaus ja vastuualueet

Ulkoisessa asiakaspalvelussa (Front Office) pääasialliset työtehtävät ovat

  • asiakaspalvelu henkilöasiakkaille puhelimitse
  • asiakkaiden pankkiasioiden itsenäinen hoitaminen puhelimessa alusta loppuun
  • asiakkaan tarpeiden tunnistaminen ja aktiivinen sellaisten ratkaisujen suositteleminen, jotka tuottavat lisäarvoa sekä asiakkaalle että Aktialle

Toivottu osaaminen

Odotamme, että sinulla on

  • kokemusta ja/tai olet kiinnostunut rahoitus- ja vakuutusalasta
  • erinomainen ensimmäisen kotimaisen kielen taito ja erittäin hyvä toisen kotimaisen kielen taito.

Odotamme myös, että

  • viihdyt puhelimitse ja/tai kirjallisesti hoidettavassa asiakaspalvelussa
  • motivoidut siitä, että tuotat asiakkaalle lisäarvoa hyvällä asiakaspalvelulla ja olet kiinnostunut kehittämään osaamistasi jatkuvasti
  • sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla selviät vaativistakin asiakaspalvelutilanteista
  • sinun on helppo hahmottaa kokonaisuuksia ja olet nopea oppimaan uutta
  • olet positiivinen tiimipelaaja, joka työskentelee strukturoidusti, tehokkaasti ja proaktiivisesti
  • sinulla on selkeä ulosanti ja/tai olet hyvä ilmaisemaan itsesi kirjallisesti.

Tarjoamme sinulle

  • tietoa pankkialasta, jossa juuri nyt tapahtuu suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
  • mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät sekä työympäristön, jossa voit jatkuvasti kehittää osaamistasi
  • mahdollisuuden osallistua yksikön toiminnan ja prosessien kehittämiseen
  • viihtyisän työpaikan Helsingin keskustassa sekä nuorekkaan tiimin mukavat kollegat.

Yhteystiedot

Lisätietoja antaa palvelupäällikkö Jennica Isaksson viikolla 29 (16.7-20.7.2018), puh. 010 247 7089, jennica.isaksson@aktia.fi.

Hakuaika päättyy 15.7.2018.