(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntijoita Aktia Pankin Asiakaspalveluun Helsinkiin
Manpower

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2018
Aktia Pankin strategia perustuu asiakkaiden varallisuuden kasvattamiseen ja turvaamiseen pitkällä aikavälillä helposti ja vastuullisesti painopisteenä varainhoidon ja rahoituksen hyvä asiakaskokemus. Tavoitteenamme on kehittää edelleen palvelumalliamme ja tarjota yksityishenkilöistä, yrityksistä ja instituutioista koostuville asiakassegmenteillemme interaktiivisia kokonaisratkaisuja, joissa yhdistyvät henkilökohtainen palvelu ja helppokäyttöiset digitaaliset rajapinnat.
Aktian asiakaspalvelun missiona on tarjota asiakkaillemme hyvä asiakaskokemus ja korkealuokkainen palvelu kaikissa pankkiasioissa niin puhelimitse kuin verkkokanavassa. Pyrimme hyvään tavoitettavuuteen, ja toimintamme perustuu siihen, että asiakkaan kaikki pankkiasiat hoidetaan nopeasti ja joustavasti, ilman että asiakas ohjataan edelleen toiseen kanavaan. Hyvän asiakaspalvelutason ja tehokkaan toiminnan varmistamiseksi panostamme jatkuvaan prosessikehitykseen ja laatutyöhön.

Aktian asiakaspalvelu koostuu kolmesta tiimistä. Ulkoisesta asiakaspalvelusta (Front Office), joka vastaa asiakaspalvelusta puhelimessa, sisäisestä asiakaspalvelusta (Middle Office), joka vastaa sisäisesti sekä verkkokanavissa annettavasta asiakaspalvelusta sekä yritysasiakaspalvelusta (Corporate Office), joka palvelee pankin yritysasiakkaita kaikissa pankkiasioissa.

Haemme nyt osaavia, motivoituneita ja aikaansaavia PALVELUASIANTUNTIJOITA määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2018 saakka sekä sisäiseen että ulkoiseen asiakaspalveluun. Työaika on arkisin klo 8 ja 20 välillä.

Työtehtävät ja vastuualueet

Ulkoisessa asiakaspalvelussa (Front Office) pääasialliset työtehtävät ovat

- Asiakaspalvelu henkilöasiakkaille puhelimitse.
- Asiakkaiden pankkiasioiden itsenäinen hoitaminen puhelimessa alusta loppuun.
- Asiakkaan tarpeiden tunnistaminen ja aktiivinen sellaisten ratkaisujen suositteleminen, jotka tuottavat lisäarvoa sekä asiakkaalle että Aktialle.

Sisäisessä asiakaspalvelussa (Middle Office) pääasialliset työtehtävät ovat

- Henkilöasiakkaiden palveleminen verkkokanavissa
- Asiakkaan palvelupyyntöjen itsenäinen toteuttaminen sekä asiakasposteihin vastaaminen.
- Keskitettyihin asiakaspalveluprosesseihin liittyvien hallinnollisten tehtävien, kuten selvitysten ja tarkistusten tekeminen.
- Sisäinen Aktian konttoriverkoston tuki ja asiakaspalvelu tuote-, prosessi- ja järjestelmäasioissa.

Odotamme ja toivomme sinulta 

- Kokemusta ja/tai olet kiinnostunut rahoitus- ja vakuutusalasta
- Erinomainen ensimmäisen kotimaisen kielen taito ja hyvä toisen kotimaisen kielen taito.

- Viihdyt puhelimitse ja/tai kirjallisesti hoidettavassa asiakaspalvelussa
- Motivoidut siitä, että tuotat asiakkaalle lisäarvoa hyvällä asiakaspalvelulla ja olet kiinnostunut kehittämään osaamistasi jatkuvasti
- Sinulla on hyvän viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla selviät vaativistakin asiakaspalvelutilanteista
- Sinun on helppo hahmottaa kokonaisuuksia ja olet nopea oppimaan uutta
- Olet positiivinen tiimipelaaja, joka työskentelee strukturoidusti, tehokkaasti ja proaktiivisesti
- Sinulla on selkeä ulosanti ja/tai olet hyvä ilmaisemaan itsesi kirjallisesti.

Tarjoamme sinulle

Tietoa pankkialasta, jossa juuri nyt tapahtuu suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä. Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät sekä työympäristön, jossa voit jatkuvasti kehittää osaamistasi. Mahdollisuuden osallistua yksikön toiminnan ja prosessien kehittämiseen. Viihtyisän työpaikan Helsingin keskustassa sekä nuorekkaan tiimin että mukavat kollegat. Hyvät henkilöstöedut.

Lähetäthän hakemuksesi pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa. Hae tehtävää rekisteröimällä CV:si ja painamalla ilmoituksessa olevaa Hae- painiketta. Lisätietoja tehtävästä antaa Manpowerin rekrytointikonsultti Suvi Väänänen, suvi.vaananen@manpowergroup.fi, +358 (0)40 167 9091.

ManpowerGroup on maailman johtava henkilöstö- ja työvoimaratkaisujen kehittäjä ja tuottaja. Luomme innovatiivisia ratkaisuja yhdistämällä inhimillisen potentiaalin ja yritysten tavoitteet. Tarjoomamme koostuu seuraavista brändeistä ja erikoistuneista palveluista: ManpowerGroup Solutions, Manpower, Experis ja Right Management. Yhdistämällä paikallisen osaamisen ja globaalit ratkaisut autamme asiakkaitamme menestymään 80 maassa ympäri maailmaa. ManpowerGroup on nimitetty 2015 World’s Most Ethical Company-listalle, maailman eettisimpien yritysten joukkoon. ManpowerGroup on toimialansa ainoa yritys, joka on saanut tunnustuksen viitenä peräkkäisenä vuotena.