Palveluasiantuntija
Lowell

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 1.7.2021

Haemme nyt TURUN toimipisteeseemme PALVELUASIANTUNTIJOITA vakituisiin työsuhteisiin.

Palveluasiantuntijana työtehtäviisi kuuluu huolehtia asiakasyritystemme asiakkaiden palvelemisesta maksamiseen liittyvissä asioissa, asiakkaiden neuvominen ja heille tilanteeseen sopivan ratkaisun tarjoaminen. Palveluasiantuntijana huolehdit siitä, että jokainen asiakas saa asiakaslähtöistä ja vastuullista asiakaspalvelua parhaalla palveluasenteella. Pääasiallisin työvälineesi on puhelin ja koet luontevaksi sekä puheluiden vastaanottamisen että asiakkaille soittamisen. Myös asioiden dokumentointi ovat luonnollinen osa työnkuvaasi.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta:

  • kokemusta asiakaspalvelusta
  • halua ja kykyä toimia hektisessä työympäristössä
  • hyviä kommunikointitaitoja ja valmiuksia neuvotella asiakkaiden kanssa haastavissakin vuorovaikutustilanteissa
  • taitoa löytää nopeasti ratkaisuja ja päätöksentekokykyä
  • kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja toimia harkiten myös kiireessä
  • soveltuvaa koulutusta (esim. kaupallinen tai muu sopiva ammatillinen koulutus)


Odotamme sinulta positiivista asennetta, yhteispelihenkeä, kykyä työskennellä annettujen työtehtävien mukaisesti ja halua tehdä hyvää tulosta. Olet oma-aloitteinen, itseohjautuva ja haluat kehittää itseäsi. Olet nopea omaksumaan uusia järjestelmiä sekä toimintaohjeita. Olet innokas ja vastuullinen. Englannin ja ruotsin kielen vahva osaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme monipuolisen ja vaihtelevan asiakaspalvelutyön, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Asiakasneuvojan työssä on mahdollisuus kehittyä todelliseksi laskutuksen ja perinnän moniosaajaksi laajan tehtäväkentän ja monipuolisten työtehtävien myötä. Saat hyvän perehdytyksen sekä jatkuvaa koulutusta ja valmennusta osaamisesi kasvattamiseksi. Tarjoamme lisäksi näköalapaikan kehittyviin palveluihin, itsenäisen ja täynnä kehitysmahdollisuuksia olevan vastuualueen monimuotoisessa työyhteisössä.

Lowell on avoin ja reilu työnantaja, joka tarjoaa hyvät henkilöstöedut, joustavat työn tekemisen mahdollisuudet sekä ihanat, energiset ja rohkeat ihmiset ympärille. Palvelemme asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 8 - 20 sekä lauantaisin klo 10 - 15.


Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen oheisen linkin kautta 8.8.2021 mennessä.Työt alkavat sopimuksen mukaan elokuun 2021 aikana. Työaika arkisin klo 8-20 välisenä aikana. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita jo hakuajan ollessa käynnissä, joten älä aikaile vaan lähetä hakemuksesi meille jo tänään. Täytämme paikat soveltuvien henkilöiden löydyttyä.

Hakemuskäsittelystä ja esivalintaprosessista vastaa ja lisätietoja antaa Eezy Personnelin rekrytointiasiantuntija Henna Pöri-Myllyniemi numerosta 044 767 1365, henna.pori@eezy.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot