(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntija
Certego Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.9.2020

CERTEGO on ASSA ABLOYN omistama Suomen suurin ja Pohjoismaiden johtava lukitus- ja turvallisuusratkaisujen toimittaja. Tarjoamme kaikenkattavia lukitus- ja turvallisuusratkaisuja yrityksille ja julkisyhteisöille. Ja varmistamme, että ratkaisumme toimivat luotettavasti, aina ja kaikkialla. Toimimme 17 paikkakunnalla Suomessa ja 80 paikkakunnalla Pohjoismaissa, meillä on 1200 työntekijää ja liikevaihto yli 200 milj.€. Kattavan verkostomme ansiosta olemme myös paikallinen, läsnä maamme joka kolkassa. CERTEGOn asiakkaana olet turvassa ympäri kellon, ympäri vuoden, ympäri Suomen. Me suojelemme sinua kaikelta. Lue lisää www.certego.fi 

Etsimme palveluasiantuntijoita vakituisiin työsuhteisiin pääkaupunkiseudun toimipaikkaamme, painotus tunniste- ja avainhallinnan tehtävissä.
 
Tehtävänäsi on toimia osana Certegon palvelukeskustiimiä varmistaen korkealaatuisen palvelun asiakkaillemme. Työtehtäväsi tulee sisältämään mm. asiakaspalvelua ja tunniste- ja avainhallintaan liittyviä tehtäviä.


Tehtävässä vastaat monipuolisesti avainhallinnan eri tehtävistä. Tehtävä sisältää mm. avainhallintayksikössä avaintilausten käsittelyä palvellen asiakaslähtöisesti niin ulkoisia kuin sisäisiä asiakkaitamme. Työpäiväsi pitävät sisällään myös asiakaspalvelutehtäviä, avainten noutoja ja palautuksia, sähköisten avainten ja tunnisteiden ohjelmointia eri järjestelmiin, avaintilauksia, lukitussuunnittelua sekä kulunvalvonnan pääkäytöllisiä tehtäviä. Avainhallinnan yksikkö on osa Certegon valtakunnallista palvelukeskusta, joten roolisi voi osaamisen karttuessa laajentua muihin palvelun osa-alueisiin.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:

  • Asiakaspalveluasennetta ja palveluhalukkuutta
  • Hyvää paineensietokykyä
  • Tarkkuutta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja kommunikointikykyä
  • Kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä
  • Hyviä IT-taitoja
  • Ruotsin ja/tai englannin kielen taito katsotaan eduksi
  • Erinomainen kirjallinen ja suullinen suomenkielentaito on välttämättömyys

Eduksesi katsomme aikaisemman kokemuksen avainhallinnasta. Tunnet esimerkiksi seuraavia järjestelmiä: iLOQ, Abloy OS, ABLOY PROTEC2 CLIQ, ABLOY PULSE. Myös osaaminen eri avainhallintajärjestelmistä, kuten CWM, Keycontrol tai Lokitime, katsotaan eduksesi.

Haemme oma-aloitteista ja vastuullisesti toimivaa ammattilaista. Ammattiosaaminen on pelkkää plussaa, mutta haussa on ennen kaikkea oikealla asiakaspalveluasenteella varustettu tiimipelaaja. Hyvä tyyppi timanttiseen liigaan!

Lisäksi viranomaisten myöntämää turvasuojaajakorttia varten edellytetään nuhteetonta, rikosrekisteritöntä taustaa.

Sijaintimme on molemmissa pääkaupunkiseudun toimipisteissämme erinomainen: Vantaalla pääkonttorin yhteydessä Myyrmäen rautatieaseman vieressä ja Helsingissä ydinkeskustassa Aikatalon tiloissa.
 

Lisätietoa tehtävästä antaa palvelupäällikkö Mari Hinkkala sähköpostitse mari.hinkkala@certego.fi tai tiiminvetäjä Tomi Matson sähköpostitse tomi.matson@certego.fi Puhelimitse tavoitat meidät 30.9. klo 10-12.00 sekä 5.10. 9-11.00 välisinä aikoina (Mari 040 8626555, Tomi 045 78817411).
 

Certego tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä mukaan alan johtavan yrityksen kasvutarinaan, kehittää omaa ammattiosaamistasi ja urapolkuasi yhdessä alan huippuammattilaisten kanssa laadukkaan perehdytyksen ja jatkuvan kouluttamisen ansiosta. Saat myös käyttöösi ePassin monipuoliset liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut vuosittain sekä kattavan työterveyshuollon.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n sekä palkkatoiveen kera 18.10.2020 mennessä otsikolla ”Palveluasiantuntija, avainhallinta pks ” osoitteeseen rekrytointi@certego.fi.

Tehtävä on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian. Paikka täytetään välittömästi sopivan henkilön löydyttyä, joten haastattelut aloitetaan jo hakuprosessin aikana. Hae joukkoomme!